بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی در منزل

لوازم‌خانگی جز جدایی‌ناپذیر زندگی امروزی است. به دلیل پی‌بردن به اهمیت هر کدام از این وسایل کافی است چند لحظه در خصوص نبود آنها فکر کنیم و زمان زیادی که از ما صرف خواهد شد تا بدون وجود این لوازم‌خانگی عملکرد مورد انتظار را داشته باشیم.


لوازم‌خانگی نظیر یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و … همه از جمله وسایل خانگی هستند که زندگی بشر امروزی را راحت تر از پیش کرده اند. اهمیت لوازم‌خانگی زمانی درک می شود که هرکدام از این لوازم‌خانگی معیوب و دچار خرابی شود و عملکردی مطابق قبل از خود نشان ندهد. در این صورت علاوه بر هزینه بالایی که بر ما جهت تعمیر لوازم تحمیل خواهد شد، موضوعاتی چون یافتن تعمیرکار مناسب و مجرب و با صداقت خود تبدیل به چالش جدیدی خواهد شد. هرکدام از لوازم‌خانگی با هر برندی، محصول کشور عزیزمان یا محصول هر کشور خارجی دیگر با گذشت زمان مستهلک شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. در این میان محصولات برند ویرپول شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی از این امر مستثنی نیستند.


برند ویرپول شرکت لوازم‌خانگی واقع در آمریکا است که زمینه فعالیت آن تولید لوازم‌خانگی و الکترونیکی است. از جمله محصولات برند ویرپول که در ایران وجود دارد می توان به ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، انواع فر برقی توکار، اجاق‌گاز، مایکروفر و انواع سایدبای‌ساید ویرپول اشاره کرد. در صورت خرابی در هر کدام از محصولات برند ویرپول نیاز به مرکز تعمیرات ویرپول خواهیم داشت تا به تعمیر این محصولات در منزل ما بپردازد. تعمیر لوازم‌خانگی درون منزل و بدون نیاز به جابجایی محصولات به کارگاه یا محل تعمیر دیگر سبب می شود تا متقاضیان تعمیرات هزینه ای بابت حمل‌ونقل محصولات پرداخت نکنند و همچنین احتمال آسیب‌دیدن لوازم‌خانگی در حمل و جابجایی به صفر خواهد رسید. لازم به ذکر است در صورت جابه‌جا نکردن لوازم‌خانگی چون یخچال و ماشین لباسشویی و عدم ضربه و حرکت ناگهانی قطعات داخلی آن ها، عمر مفید این محصولات افزایش خواهد بافت.


خدمات نمایندگی ویرپول


نمایندگی های محصولات ویرپول جهت تعمیرات محصولات ویرپول خدمات زیادی به متقاضیان ارائه می کنند. از خدمات نمایندگی های ویرپول می توان به موارد ذیل اشاره کرد:


•نمایندگی ویرپول دارای وب‌سایت‌هایی هستند که متقاضیان تعمیرات محصولات ویرپول می توانند در این وب‌سایت‌ها درخواست تعمیرات خود را ثبت کنند و حتی این امکان برای مشتریان وجود دارد تا ثبت درخواست تعمیرات را به طور تلفنی انجام دهند.


•اپراتورهای نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی در منزل علاوه بر دریافت مشخصات فردی و آدرس متقاضیان تعمیرات محصولات ویرپول، شرح خرابی محصولات ویرپول را جویا شده و ثبت می نمایند و حتی به طور تلفنی برخی موارد ابتدایی که شاید به رفع مشکل کمک کند را به متقاضیان تعمیرات محصولات ویرپول ارائه می دهند.


•تکنسین های نمایندگی های ویرپول قبل از هماهنگی و مراجعه، شرح خرابی دستگاه را بررسی می کنند. این بررسی سبب می شود تا در اکثر مواقع علت خرابی از سوی تعمیرکاران تشخیص داده شود و با مراجعه به منزل افراد در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکل و خرابی در محصولات ویرپول اقدام کنند. همچنین سبب می شود قطعات مورد نیاز به تعویض قبل از مراجعه تکنسین ها به منزل مسکونی افراد از طرف تعمیرکاران تهیه گردد و از مراجعه مجدد به منزل مسکونی افراد خودداری شود.


•نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی در منزل از قطعات اصل و اورجینال برند ویرپول جهت تعویض استفاده می‌کنند و در صورت تعویض قطعات به مشتریان گارانتی قطعه را ارائه می کنند. البته که تعمیرکاران نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی دارای تعمیرکارانی هستند که تعمیر را بر تعویض قطعات ترجیح می دهند.


•پس از ارائه خدمات و اتمام کار تعمیرکاران نمایندگی ویرپول نکاتی که به عملکرد بهتر محصولات ویرپول کمک می کند را به مشتریان ارائه می دهد و با بیان این نکات سبب افزایش طول عمر محصولات برند ویرپول خواهند شد. همچنین با رعایت این نکات دستگاه دیرتر خراب شده و نیاز به پرداخت هزینه تعمیرات محصولات ویرپول به تعویق خواهد افتاد.


•در ابتدا و قبل از شروع کار تعمیرکاران نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی در منزل برآوردی از هزینه تعمیری که قرار است انجام شود را در اختیار مشتریان قرار می دهند و بعد از تعمیرات به مشتریان محصولات ویرپول فاکتوری ارائه می دهند که در این فاکتور و به تفکیک لیست قطعات تعویض شده و هزینه آن ها وجود دارد و همچنین در این لیست اجرت خدمات تکنسین ها نیز ارائه شده است. این فاکتور سبب می شود تا در مراجعات بعدی تعمیرکاران مطلع شوند که چه قطعاتی تعویض شده است.


•نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی در منزل به مشتریان دوره تضمین ارائه می دهند. در این دوره تضمین هر خرابی که در محصولات تعمیر شده ویرپول حادث شود بدون دریافت هزینه ای مجدداً تعمیر و تعویض خواهد شد.


•یکی از ویژگی نمایندگی ویرپول آن است که تکنسین ها و تعمیرکاران به‌موقع و در کوتاه ترین زمان و بعد از هماهنگی با صاحب لوازم‌ خانگی ویرپول به منازل این افراد مراجعه کرده و پیش از ورود کارت شناسایی همراه با نشان نمایندگی ویرپول به متقاضیان تعمیرات لوازم‌خانگی محصولات ویرپول نشان داده می شود.


•امروزه در صورت خرابی هر کدام از محصولات و لوازم‌خانگی برقی مردم سراغ تعمیرکاران محلی نرفته و از نمایندگی های مجاز استفاده می کنند. در خصوص محصولات ویرپول نیز نمایندگی ویرپول با تعمیر لوازم‌خانگی در منزل در سطح شهر وجود دارد و مردم به‌راحتی میتوانند به آنها مراجعه کرده و تعمیر محصولات ویرپول خود را انجام دهند و اطمینان خواهند داشت ضمن استفاده از قطعات اصل و اورجینال در دستگاه آن ها هزینه ای که پرداخت کرده اند کاملاً مطلوب و به‌صرفه خواهد بود.


ویژگی تعمیرکاران نمایندگی ویرپول


تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی ویرپول افرادی صادق هستند و تعمیر را بر تعویض ترجیح می دهند. این افراد با دلیل اینکه تنها به تعمیر محصولات برند ویرپول مشغول هستند تمامی دلایل خرابی محصولات ویرپول را میشناسند و در صورت ایجاد کوچکترین نشانه دلیل خرابی را تشخیص میدهند. در دوران کرونا تعمیرکاران نمایندگی ویرپول با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی به منزل متقاضیان به تعمیرات مراجعه میکنند و از این منظر به مشتریان اطمینان خاطر می دهند. حتی اپراتورهای نمایندگی ویرپول افرادی صبور و خوش برخورد بوده و علاوه بر دریافت مشخصات متقاضیان تعمیرات علل خرابی دستگاه ویرپول را از متقاضیان جویا شده و ثبت می کنند.


منبع


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.