بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


جبلی مطرح کرد؛

asdasd





رئیس سازمان صدا و سیما گفت: براساس بازخوردهای اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می شود.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا در پتیان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد این سازمان برای عملیاتی کردن شعار سال اظهار داشت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی با بیان اینکه مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود، گفت: همچنین قرار شد قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستور کار فوری قرار گیرد. بر همین اساس نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می شود.

جبلی با اشره به اینکه براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی ۲ تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه ها را داشتیم، یادآور شد: به همین دلیل براساس بازخوردهای اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: هزینه های برنامه ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قرارداد ها در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت های غیر معقول موافق نیستیم. رویه های غلط که از دوره های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.