بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :






توماس توخل پس از شکست شوکه‌کننده بایرن مقابل وردربرمن، در حالی که بازیکنانش را به خاطر عملکردشان شلخته خطاب کرد، گفت تیمش شباهت به تیمی ندارد که می‌خواهد عنوان قهرمانی را کسب کند.


خشم توخل از عملکرد ضعیف بازیکنان بایرن مونیخ


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، توماس توخل از عملکرد تیم بایرن مونیخ به خاطر شکست یک بر صفر مقابل وردربرمن در روز یکشنبه ناامید شده است.

گل نیمه دوم میچل ویزر سه امتیاز را برای میهمان در یک شکست شوکه کننده برای تیم توخل تضمین کرد. قهرمان بوندسلیگا از سهم بیشتری در مالکیت توپ و موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف خود برخوردار بود، اما نتوانست به تساوی برسد و این امر باعث ناامیدی توخل شد. هری کین بهترین گلزن از جمله افرادی بود که در زمین ناموفق بود تا بایرن این فرصت را از دست بدهد و خطری بایرلورکوزن را در صدر بوندسلیگا تهدید نکند.

توخل گفت:”در 70 دقیقه اول، ما شبیه تیمی نبودیم که بخواهد برنده شود و برای عنوان قهرمانی بازی کند. این برد بسیار شایسته وردر بود. ضد حملات زیادی را پذیرفتیم، دوئل های زیادی را از دست دادیم، ساختار خود را از دست دادیم. امروز انرژی مثبت کمی وجود داشت. ما شلخته و ساکن بودیم. این کافی نیست. نمی توانم توضیح دهم که چرا اینطور است. بسیاری از بازیکنان از سطحی که در تمرینات نشان می دادند عملکرد بدتری داشتند.”

نتیجه باعث می‌شود که بایرن بیشتر از بایر لورکوزن، صدرنشین بوندسلیگا عقب بماند. تیم ژابی آلونسو اکنون هفت امتیاز با قهرمان فصل قبل فاصله دارد.

توخل امیدوار است که تیمش در روز چهارشنبه با یونیون برلین در بوندسلیگا به فرم خوبش بازگردد.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.