بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :






سعید آذری مدیرعامل اسبق باشگاه‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان، با انتشار پستی در اینستاگرام به خبر سقوط ۵ پله‌ای لیگ برتر ایران و قرار گرفتن در رده ۶۸ رنکینگ جهانی واکنش نشان داد و یکی از دلایل سقوط رتبه لیگ ایران را تصمیمات شتابزده و کارشناسی نشده دانست.


واکنش سعید آذری به سقوط رنکینگ جهانی لیگ برتر ایران


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، آذری که از زمان ابلاغ قوانین ناظر بر قرارداد‌ها از منتقدان این قوانین بود بارها در مصاحبه‌های و  صفحه شخصی اینستاگرامش این قوانین را به چالش کشیده بود، این بار نیز ضمن انتقاد دوبار، قوانین ناظر بر قراردادها را کپی و بدون تامل دانست.

آذری در بخش دیگری از پست اینستاگرامی خود با کنایه به بی توجهی مدیران فوتبال به آمار و ارقام نوشته است: البته برای ما که اثبات کرده ایم که هیچ گونه اهمیتی برای آمار ‌ارقام بین المللی در حوزه فوتبال خود قائل نیستیم شاید اهمیتی هم‌نداشته باشد که چند پله سقوط می‌کنیم چون عادت کرده ایم فقط قدمهای رو به بالا را لحاظ کنیم، بزرگ نمایی کنیم و در پس آن حقایق موجود را پنهان کنیم.

در ادامه متن کامل پست سعید آذری را می‌خوانیم:  

عواقب تصمیمات شتاب زده و بدون بررسی شاید زودتر از آن‌چیزی که ما فکر می کنیم نمایان شود . البته برای ما که اثبات کرده ایم که هیچ گونه اهمیتی برای آمار ‌ارقام بین المللی در حوزه فوتبال خود قائل نیستیم شاید اهمیتی هم‌نداشته باشد که چند پله سقوط می‌کنیم چون عادت کرده ایم فقط قدمهای رو به بالا را لحاظ کنیم، بزرگ نمایی کنیم و در پس آن حقایق موجود را پنهان کنیم .

ولی باید توجه داشت که آمار و ارقام بین المللی در حوزه فوتبال بر اساس تخصص و عملیات کارشناسی ویژه رقم می خورد و عدم توجه به آن عواقبی وحشتناک در پی خواهد داشت .

شاید یکی از دلایل سقوط جایگاه لیگ ایران وضع قوانین غیر کارشناسی و دور از استاندارد ابتدای فصل باشد زمانیکه تلاش کردند با کپی کردن بدون تامل و اشتباه، قوانینی وضع کنند که نه تنها قابلیت اجرایی نداشت بلکه هیچ تضمینی نیز برای برخورد با متخلفین در آن دیده نشده بود .

اگر چنین حرکت‌هایی ادامه داشته باشد شاهد سقوط آزاد جایگاه لیگ حرفه ای !!!!!!!!! در آینده نیز خواهیم بود جاییکه کیفیتی زیر سوال را شاهد هستیم .

2



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.