بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

جلسه پیگیری تامین مالی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور

جلسه پیگیری تامین مالی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور با حضور معاون اجرایی وی برگزار شد.


به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ (قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) برای مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور داریم که جلسه امروز با حضور بانک‌های عامل، دستگاه‌های اجرایی و استانداران با هدف پیگیری و پیشرفت ریالی این طرح‌ها را برگزار کردیم.


وی ادامه داد: بعضی استان‌ها که سفرهای استانی رئیس‌جمهور ابتدا به آنجا انجام شده است، کارها رو به روال در حال انجام است. برخی استان ها در حال طی فرایندهای خود هستند و کارها در برخی از استان‌ها هم در دست اقدام است که امیدواریم این منابع هم تامین شود.

صبح امروز نیز جلسه تعیین و تکلیف نحوه تعیین و پرداخت اعتبار طرح‌های مصوب سفرهای استانی از محل فروش و تهاتر نفت برگزار شد که مرتضوی در حاشیه این نشست اعلام کرد که سازمان برنامه ‌و بودجه برای مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور منابعی حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع تخصیص داده است که به زودی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

همچنین امروز (دوشنبه) نشست دیگری با عنوان رفع موانع واحد تولیدی شرکت دارویی امید فارمد پارسیان و امید پارسینا تهران و اردبیل نیز به ریاست معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.