بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

در انتظار قرعه فولاد و سپاهان/ حسرت غیبت سرخابی‌ها

قرعه کشی لیگ قهرمانان در شرایطی برگزار خواهد شد که مهمترین اتفاق برای فوتبال ایران، حذف استقلال و پرسپولیس است.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز و تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را در گروهی که قرار است برای صعود به دور حذفی در آن به رقابت بپردازند خواهند شناخت.


این دوره از مسابقات آسیایی شرایط متفاوتی از هر فصل دارد و این تفاوت به سخت‌گیری AFC در صدور مجوز حرفه‌ای به خیلی از باشگاه‌ها بود که با عدم تایید برخی باشگاه‌های بزرگ و سرشناس آنها علیرغم سهمیه گرفتن در لیگ فوتبال کشورشان، مجوز حضور در این رقابت را کسب نکرده تا شاهد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 در شرایط متفاوتی باشیم.


دو نام بزرگی که از این مسابقات کنار گذاشته شدند استقلال و پرسپولیس هستند که به عنوان قهرمان لیگ و تیم سوم لیگ به ترتیب سهمیه مستقیم و سهمیه حضور در پلی آف را داشتند ولی مجوز حرفه‌ای را موفق نشدند کسب کنند و هیچ باشگاه ایرانی دیگری هم چنین شرایطی نداشت تا جایگزین آنها شود و عملاً دو سهمیه از فوتبال ایران گرفته شد تا فولاد و سپاهان تنها نمایندگان ایران در دور جدید مسابقات باشند.


در این قرعه کشی دو نماینده ایران حضور دارند، فولاد خوزستان به عنوان قهرمان جام حذفی و سهمیه اول فوتبال ایران در سید یک و سپاهان اصفهان که پیش از این سهمیه پلی آف داشت با حذف سرخابی ها سهمیه مستقیم گرفته و در سید دو قرار دارد. این دو تیم امروز حریفان خود را خواهند شناخت.


photo_۲۰۲۲-۰۱-۱۴_۱۵-۰۰-۲۷


با گزارش لحظه به لحظه قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2022 همراه ما باشید. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.