بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

ترابی: امیدوارم به لیگ قهرمانان برگردیم /  آقای درویش باید بداند کجا آمده است

بازیکن تیم پرسپولیس پس از برتری مقابل فجرسپاسی گفت: همه تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم که بتوانیم بعد مساوی با پدیده این سه امتیاز را بگیریم.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مهدی ترابی پس از پیروزی سخت تیمش برابر فجر گفت: به این برد خیلی نیاز داشتیم و خداراشکر به آن رسیدیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و همه تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم که بتوانیم بعد مساوی با پدیده این سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم همینطور ادامه دهیم و بازی به بازی پیش رویم تا به هدفی که داریم برسیم.


او در واکنش به قهرمانی استقلال در نیم فصل گفت: خیلی تا پایان فصل مانده و همه تلاش مان این است تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و انشاالله دل هواداران را شاد کنیم.


او در مورد سابقه همکاری‌ای که با درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس داشته بیان کرد: من در سایپا بازی کردم و شرایط در آن تیم خیلی با پرسپولیس متفاوت است و قطعا در حوزه مدیریت هم همین است و آقای درویش باید بداند کجا آمده است. قصد جسارت ندارم ولی اینجا بازیکنان بزرگتری هستند و انتظارات بالاتر است و باید بتوانند آنها را برآورده کنند. امیدوارم با علم بر اینکه می‌توانند مشکلات را حل کنند آمده باشند و این بچه‌ها خیلی اذیت شده‌اند.


ترابی راجع به حذف تیم‌شان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ضربه بزرگی برای تیم‌ها و بازیکنان است و بازیکنان خیلی دوست دارند در آسیا بازی کنند و خودشان را نشان دهند. امیدوارم تا سال دیگر این موضوع را اساسی حل کنند و بتوانیم به لیگ قهرمانان برگردیم.


ترابی در پایان راجع به شرایط دریافتی تیم‌شان گفت: ما قرار بود زمانی که آقای صدری بود پول بگیریم که یک دفعه آقای صدری عوض شد و هیچکس این انتظار را نداشت و امیدواریم آقای درویش هرچه سریعتر مشکلات را حل کند چون واقعا زمان نیست. خیلی وقت است که بچه‌ها دریافتی نداشته‌اند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.