بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

دستگیری ۶۳۴ سارق، مالخر و اراذل و اوباش در طرح رعد ۵۲

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۶۳۴ سارق، مالخر و اراذل و اوباش در طرح رعد ۵۲ خبر داد.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۵۲ گفت: این مرحله با تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها با رویکرد برخورد با هر گونه جرائم به اجرا در آمد.


وی ادامه داد: ۶۳۴ نفر از سارقان که بالغ بر هزار ۸۹۷ فقره سرقت ‌را انجام داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.


وی ادامه داد: اموال  سرقتی  کشف شده در این طرح شامل ۱۴۴ دستگاه خودرو  و موتورسیکلت بوده و  ۷۹۹ پرونده سرقت نیز بسته شد.همچنین ۳۲ باند که بیش از سه نفر بودند نیز شناسایی و منهدم شده و ۲۶ محکوم فراری نیز شناسایی و دستگیر شدند.


رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به ارزش ریالی اموال کشف شده گفت: ۱۶میلیارد تومان ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده در این طرح بود.


وی ادامه داد: در این طرح ۲۴ درصد سارق لوازم خودرو، ۱۳درصد سارق قاپ زن، ۴درصد مالخر، ۴ درصد سارقان منزل و ۵۵ درصد سایر سرقت‌ها کشف و سارقان آنها شناسایی و دستگیر شدند و تا این لحظه به هزار فقره سرقت اعتراف کرده اند.


سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین ۴ قبضه سلاح جنگی ۵۰ قبضه سلاح سرد و نا متعارف کشف و ضبط شده و ۶۹ پاتوق سارقان منهدم،  ۱۱ مرکز مالخران، ۱۱ پاتوق اراذل و اوباش ۷۵ پاتوق خرده فروشان، ۲۲ نفر اراذل سطح دار دستگیر و  ۴۵ کیلو مواد کشف ۲۷۵ خرده فروش نیز دستگیر شدند.


وی درباره کالاهای قاچاق گفت: در این طرح ۲۸ پرونده کالای قاچاق تشکیل و بالغ بر ۵۰۰ دستگاه ماینر در مزارع در جنوب تهران کشف شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.