بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

تماس بارسلونا با ستاره سابق چلسی

بارسلونا به دلیل یک حرکت شوکه کننده با اسکار ستاره سابق چلسی تماس گرفته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، بارسلونا با باشگاه شانگهای و اسکار هافبک سابق چلسی تماس گرفته اما با توجه به قرارداد سنگین او در چین، معامله برای جذب این بازیکن برزیلی بسیار دشوار است.


این بازیکن 30 ساله از زمان ترک چلسی در سال 2017 در شانگهای بازی می‌‌کند و یک سال پس از ترک لیگ برتر، قهرمان سوپر لیگ چین شد.


او پس از انتقال به چین، در تیم ملی برزیل بازی نکرده، بنابراین پنج سال است که در سطح بالایی بازی نکرده اما ظاهراً بارسلونا مشتاق است تا او دوباره در اروپا بازی کند.


نشریه برزیلی تی‌ان‌تی اسپورت گزارش می‌دهد که بارسلونا در این ماه با اسکار تماس گرفته است، اگرچه با توجه به اینکه او تا سال 2024 در شانگهای قرارداد دارد و دستمزدهای زیادی از سوی باشگاه دریافت می‌کند، پیشرفت مذاکرات بسیار دشوار است.


قرارداد اولیه اسکار در شانگهای به او حدود 400 هزار پوند در هفته بود اما او در سال 2019 مجددا قراردادش را تمدید کرد و طبق گزارش‌‌ها تا سال 2024 بیش از 560،000 پوند در هفته دریافت می‌کند.


به نظر می‌‌رسد وضعیت مالی بارسلونا نسبت به تابستان که لیونل مسی مجبور به ترک باشگاه شد کمتر خطرناک شده اما آن‌ها هنوز از نظر خرید بازیکن بسیار محدود هستند.


باشگاه کاتالانی نمی‌‌تواند به رقابت با دستمزد اسکار در چین نزدیک شود و امیدوار است که او مایل به پذیرش کاهش قابل توجه دستمزد برای بازی در لالیگا باشد.


آنها همچنین دریافت هر گونه هزینه برای آزادسازی این بازیکن را سخت می‌بینند، زیرا تیم شانگهای بعید است که اجازه دهد برزیلی با دو سال باقی مانده به پایان قراردادش، به عنوان یک بازیکن آزاد از تیم خارج شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.