بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

تمسخر توییتری اونای امری توسط جرارد پیکه!(عکس)

جرارد پیکه در توییتر اونای امری را مسخره می‌کند!


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا روز یکشنبه بار دیگر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. پس از پاسخ به منتقدان او در روز شنبه، بازیکن بارسا این بار یک پاسخ برای اونای امری، سرمربی سویا داشت.


سرمربی ویارئال پس از تساوی روز یکشنبه تیمش مقابل اتلتیکو مادرید (2-2) روی گلی که به دنی پارخو برای یک دست رد شد اشاره کرد و آن را به جریان بازی نوامبر گذشته بین ویارئال و بارسلونا که صحنه مشابه دست پیکه برخورد کرده بود، ارتباط داد.


اونای امری گفت: “آن چیزی که یک پنالتی واقعی بود، دست های پیکه بود. حتی اگر بگوید نه. و دیروز هم داشتم در مورد توییت های بازی رئال مادرید و والنسیا صحبت می‌کردم. او به سمت مسابقات دیگر می رود. او باید صادق باشد و مردم را گیج نکند.”


حمله ای که مربی زیردریایی زرد را به همراه داشت، پاسخ کوبنده پیکه بود که به طور مشخص به بازگشت بارسا مقابل پی اس جی (6-1) در سال 2017 اشاره کرد، زمانی که امری در آن زمان روی نیمکت پاریسی ها بود. ملی پوش اسپانیایی گفت: “او فردی است که سه سال بعد همچنان از داور 6-1 شاکی بود. حرکت کن، اونای.”


photo_۲۰۲۲-۰۱-۱۰_۱۲-۱۸-۵۲


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.