بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اگر مشکلات ادامه داشته باشد قرارداد خود را فسخ می‌کنیم/ صنعت نفت تنها امید یک شهر مظلوم است

مدافع صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات و شرایط این تیم صحبت کرد.


رضا یزدان دوست مدافع تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، در خصوص بازی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوب و پرفشاری بود و هر دو تیم فیزیکی بازی می‌کردند. به نفت های اجازه موقعیت سازی ندادیم و موقعیت های خوبی داشتیم و توانستیم بهترین بهره را از آنها ببریم و برنده این دربی حساس شویم. 


وی در خصوص آخرین شرایط صنعت نفت آبادان و روند نتیجه گیری این تیم در لیگ بیستو یکم اظهار داشت:‌نبود آقای منصوریان در هفته های ابتدایی به تیم ما ضربه بزرگی زد و تیم دچار تغییرات زیادی شده بود. رفته رفته بعد از حضور ایشان در تمرینات و در بازی ها تیم شکل خوبی به خود گرفت و پیشرفت خوبی در روند بازی خود داشتیم اما متاسفانه در بعضی از بازی ها بدشانس بودیم. با توجه به وضعیت تیم و مشکلاتی که داشتیم به نظرم نتایج بدی کسب نکردیم. مشکلات مالی بدجور تیم را تحت تاثیر قرار داده است دیگر چیزی به انتهای نیم فصل نمانده است و اگر اینگونه باشد خیلی از بچه ها قرارداد خود را فسخ می‌کنند و جدا می‌شوند. 


مدافع صنعت نفت آبادان در مورد مشکلات این تیم گفت: در وضعیت بدی به سر میبریم تا کنون دریافتی نداشتیم و تمام هم و غم تیم مشکلات مالی است و کسی دیگر به فوتبال فکر نمی‌کند. برای داشتن کوچکترین امکانات دچار مشکل هستیم. بچه ها خیلی بهم ریخته اند به هر حال هر یک از ما خانواده داریم و زندگی همه ما از طریق همین فوتبال می‌گذرد کادر فنی مخصوصا آقای منصوریان به شدت در تلاش است تا روحیه بچه ها را بالا نگه دارد تا بتوانیم حداقل در بازی های که در پیش رو داریم نتایج لازم را کسب کنیم. 


وی افزود: بچه ها با مشورت یکدیگر و بعد از هزاران مشکلات تصمیم گرفتند که تمرین نکنند. خیلی از بچه ها در ابتدایی راه خود هستند و تقریبا از قشر ضعیف جامعه هستند و امکانات اولیه برای آنها فراهم نیست و حتی برخی از آنها برای خرید کفش دچار مشکل هستند و در نتیجه چاره ای جز این کار نداشتیم اما بعد از صحبت های علی آقا و طالب ریکانی دوباره تمرینات را از سر گرفتیم.


یزدان دوست خاطرنشان کرد: علاقه مردم مظلوم آبادان به فوتبال و صنعت نفت وصف ناپذیر است. آنها با این تیم زندگی می‌کنند و تنها دلخشوی آنها این تیم است. اما همه ما در این میان بازیچه یک مسئولین شدیم و برای من جای سوال دارد چرا هنوز هیچ یک از وعده های آنها عملی نشده است. 


مدافع صنعت نفت در خصوص بازی هفته آینده این تیم با هوادار تهران اظهار داشت: هوادار تیم خوبی است و بازیکنان و کادرفنی جوانی را در اختیار دارد و نتایج قابل قبولی گرفته به طور حتم بازی سختی در پیش خواهیم داشت اما برای کسب سه امتیاز این دیدار وارد زمین خواهیم شد.


وی در پایان در مورد بازی تقابل صنعت نفت در جام حذفی با خیبر گفت: خیبر خرم آباد تیم خوب و قابل احترامی است و سال گذشته در جام حذفی تیم را از دور رقابت ها حذف کرد. هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و به طور حتم به دنبال پیروزی و گرفتن انتقام در این بازی هستیم تا بتوانیم به دور بعدی مسابقات صعود کنیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.