بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

کمالوند:  فوتبالی که ارائه کردیم با نتیجه بازی همخوانی نداشت/ نیم فصل حتما باید تیم را تقویت کنیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد شکست مقابل صنعت نفت آبادان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، فراز کمالوند که تیمش در یک مسابقه دیگر شکست خورد و با نتیجه 2 بر صفر مقابل نفت آبادان مغلوب شد، در مورد این بازی اینطور حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد: نوع فوتبالی که ارائه کردیم با نتیجه بازی همخوانی نداشت. فکر می کنم بیش از دو برابر تیم صنعت نفت پاس دادیم. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم مالک میدان بودیم ولی در هر صورت نتیجه بازی را توپی که وارد دروازه می شود، تعیین می کند.


کمالوند که تیمش با 11 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد، ادامه داد: تیم صنعت نفت از موقعیت هایش خوب استفاده کرد. ما دو توپ به تیرک زدیم و شاید اگر توپ اول ما وارد دروازه می شد، سرنوشت بازی تغییر می کرد. متاسفانه امروز هم مثل هفته های گذشته چهار پنج بازیکن را نداشتیم و مجبور به تغییرات اجباری شدیم. به هر صورت باید تلاش کنیم از این وضعیت خارج شویم. دو هفته دیگر نیم فصل است و حتما باید تیم را تقویت کنیم تا مشکلاتی که به خاطر دیر بسته شدن تیم ایجاد شده، از بین برود.


از کمالوند در مورد داوری و عملکردش پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: وقتی مسابقات نزدیک نیم فصل می شود و تعداد بازی ها زیاد است و نباید اینقدر کارت زرد داده شود. وقتی تعداد کارت ها بالا می رود، بازیکنان محروم می شوند و فشار روی تیم ها ایجاد می شود. به نظرم آقای مهدوی خوب سوت زد ولی می توانست مدیریت کند که اینقدر کارت زرد داده نشود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.