بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مجیدی: امکانات داوران ضعیف است / آلومینیوم تیم بسیار منظمی است

سرمربی استقلال‌ تهران در نشست خبری درمورد بازی با آلومینیوم اراک صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: قبلا هم گفتم این فصل بازی‌های تیم ها خیلی بهم نزدیک است و مسلما فردا بازی سختی داریم در طول هفته بازیکنان‌مان صحبت کردیم و خودمان را برای یک بازی خوب آماده کردیم. با توجه به اینکه تیم آلومینیوم هم بسیار خوب است و به آقای خطیبی تبریک می‌گویم که بسیار تیم جوان و خوبی را مهیا کردند. بازی سختی است و امیدوارم هواداران هر دو تیم فردا یک بازی زیبایی تماشا کنند.


سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به آمار این تیم هواداران می‌توانند انتظار قهرمانی داشته باشند یا خیر، گفت: با توجه به چیزی که گفتید می‌توانم بگویم که بیشترین سهم را بازیکنان تیمم و مدیریت باشگاه دارند. از بازیکنانم ممنونم. قولی که به هواداران می‌دهم این است که من و بازیکنانم این فصل تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهیم. 


مجیدی درمورد اینکه به داوری‌ها در هفته‌های گذشته اعتراض داشته و اینکه به نظرش این روند اصلاح می‌شود یا خیر گفت: من یک کاری که بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان فکر می‌کنم انجام دادم و با بازیکنان و کادرم صحبت کردیم، می‌توانید از داوران چهارم هم سوال کنید، من و کادرم کوچکترین اعتراضی به داوری نکردیم. اجازه دادیم که داوران با توجه به اینکه امکانات خیلی ضعیفی دارند نه سیستم رادیویی دارند و نه امکانات دیگر، به داور چهارم گفتیم هر کدام از اعضای کادرم اعتراض کردن آن را اخراج کنید! ما سه چهار بازی است که کوچکترین اعتراضی به داور نکردیم و فکر می‌کنم داور در یک فضای آرام می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد. در مورد گذشته هم نمی‌خواهم صحبت کنم، داوران خوبی داریم و به امید خدا هفته به هفته روند داوری‌ها هم بهتر شود. با کاری که انجام دادیم امیدوارم بقیه تیم‌ها هم ببینند و انجام بدهند که من و بازیکنان و کادر هیچکدام حق نداریم هیچ اعتراضی به داور کنیم. اگر چهار بازی اخیر ما را آنالیز کنید ما ایرانی کوچکترین صحبتی هم با داور چهارم نکردیم. در ابتدای بازی هم به داور چهارم گفتم هر کسی از کادر داد زد یا اعتراض کرد او را اخراج کن! این کار را کردیم و بقیه تیم‌ها هم انجام بدهند که داوران در یک فضای آرام بتوانند کارشان را انجام بدهند.


فرهاد مجیدی درمورد استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش برای فصل جاری گفت: در همه جای دنیا این کار را می‌کنند، بالاخره بازیکنان جوان باید بیایند. باشگاه بزرگی مانند استقلال یک ویترین است و بازیکنان جوان باید بیایند و خودشان را نشان بدهند که به تیم‌های بزرگ و بهتر بروند. مثلاً باشگاه منچسترسیتی بودجه ندارد که بازیکنان جوان بازی می‌دهد؟ جوانان باید بیایند و خودشان را نشان بدهند. قبلا هم گفتم دوست دارم در تیمم بازیکنان جوان هم بازی کنند و علاقه زیادی دارم که بازیکنان جوان تیمم را تشکیل بدهند و خداراشکر بازیکنان جوان این فصل در تیم داریم مطمئن باشید هر چه بیشتر از لیگ بگذرد بازیکنان جوان ما بیشتر خودشان را نشان می‌دهند و آینده ما این جوانان این و اعتقاد زیادی به آنها دارم. 


مجیدی درمورد اینکه تیم آلومینیوم توانسته در فصل جاری پدیده لیگ باشد گفت: من چندین بازی آلومینیوم را نگاه کردم، این تیم نظم بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم بیشترین سهم را آقای خطیبی دارند که این را نظم دادند و بازیکنان آنچنان مشهوری ندارد ولی تیم یکدستی است و این یکدستی فکر می‌کنم کمک کرده تا نتایج خوبی کسب کنند. ما فردا به بازیکنان هم گفتیم که بازی سختی داریم و امیدوارم که هواداران فردا یک بازی بسیار خوب از هر دو تیم تماشا کنند.


او همچنین درباره وضعیت مظاهری گفت: او امروز با ما تمرین کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.