بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

یزدانی: وظیفه ما است که عملکرد دفاعی خوبی داشته باشیم

مدافع استقلال در مورد برتری مقابل فولاد صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، یزدانی پس از بازی و در میکسدزون استادیوم آزادی درباره پیروزی برابر فولاد گفت: خدا را شکر. به هواداران تبریک می گویم. بازی خیلی سختی بود. فولاد تیم خوبی است و شکست دادن آنها دشوار است. خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم و برد ارزشمندی را به دست آوردیم.


وی درباره آمادگی خودش و اینکه مجیدی در نشست خبری پیش از بازی گفته است او باید در تیم ملی بازی کند، پاسخ داد: قبلا هم مصاحبه کرده ام. تیم ملی سلیقه ای است و سرمربی دارد. شاید ایشان بازی من را دوست نداشته باشد و کسی نمی تواند به او خرده بگیرد. در این چند سالی که در استقلال بوده ام، فکر می کنم طوری بازی کرده ام که بتوانم در تیم ملی نیز بازی کنم. ولی باز هم می گویم این طبق نظر مربی است و من تلاش خودم را می کنم.


یزدانی درخصوص تنش با مهران موسوی نیز پاسخ داد: نمی شناسم.


مدافع استقلال درباره عملکرد بسیار خوب خط دفاعی این تیم پاسخ داد: اگر کاری هم می کنیم، وظیفه ما و سایر بازیکنان است. امیدوارم همین روند را بتوانیم حفظ کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است و ان شالله این روند را حفظ کنیم.


او درباره اینکه آیا گابریل پین در عملکرد خوب خط دفاعی استقلال تأثیری داشته است، گفت: قطعا هر مربی که در کادرفنی ما حضور دارد، تأثیر گذار است. خط دفاعی ما از نیم فصل دوم فصل قبل فوق العاده کرد. خدا را شکر که روندمان خوب است و گابریل پین هم موثر بوده است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.