بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده گرفتار سیستم پیچیده بانکی مانده است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس خواستار رسیدگی به امهال وام‌های مناطق زلزله زده شد که بعد از یک سال هنوز به نتیجه نرسیده است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، شهریار حیدری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت سالروز ۹ دی و تقدیر از ارتش و نیروهای مرزبانی در حفاظت از مرزها در تذکری خطاب به رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد، گفت: یک سال است از دستور امهال وام های مناطق زلزله زده گذشته اما مردم گرفتار سیستم بانکی هستند و هنوز نتوانسته اند از این موضوع استفاده کنند.


نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به هیات رئیسه گفت: طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی ایران در کمیسیون اقتصادی بررسی و تصویب شده و هنوز به صحن نیامده است.


وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت خواستار تعیین تکلیف ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شد که ۵ ماه قبل استعفاء داده و هنوز جایگزینی ندارد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: وضعیت نابسامان سامانه گرمسیری نیازمند حل اختلاف میان این دو وزارتخانه است که باید وزیر نیرو این موضوع را تخصیص داده و وزارت جهاد آن را اجرا کند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.