بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

سیدعباسی: برای بازی با استقلال هیجان زده هستیم

سرمربی تیم پدیده مشهد درمورد رویارویی با تیم استقلال تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سیدداوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی فردا با استقلال تهران نبرد صدر و قعر است، به اعتقاد من جایگاه شهرخودرو اینجا نیست و در بازی‌های قبلی که از شهرخودرو دیدم، میثاقیان و مهاجری زحمات زیادی کشیدند و تیم خوب کار کرده و لیاقتش بیشتر از این‌هاست.


او ادامه داد: سعی می‌کنیم در این بازی سخت و هیجان‌انگیز عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. قول می‌دهم تمام تلاشمان را به کار بگیریم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. بازیکنانم برای بازی فردا لحظه‌شماری می‌کنند و هیجان زده اند.


سیدعباسی در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه هم گفت: تا چند روز دیگر مشکل مالی ما با استفانو کوزین حل می‌شود و با وی صحبت می‌کنم. با مدیر برنامه وی صحبت کرده‌ام و آخرین صحبت ما امیدوارکننده بود. این پول حق کوزین است و برای شهرخودرو زحمت کشیده است. امیدوارم بودیم تا قبل از بازی با استقلال شرایط نیمکت مشخص شود، اما حالا قول می‌دهیم که تا بازی با پیکان تکلیف مشخص شود.


او در خصوص بازگشت تیمش به مشهد و برگزاری تمرینات روزانه گفت: تمام تلاش ما این است که تعامل خوبی صورت بگیرد و همکاری شود تا همینطور جلو نرویم چون ادامه روند به این شکل، مناسب نیست‌. نیاز به کنش و واکنش خوب است‌. نباید با این فرمان پیش برویم. باید تلاش کنیم تا مسائل در آرامش حل شود.


سیدعباسی در خصوص مصدومان تیمش گفت: احسان حسینی و محسن ربیع‌خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.