بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی با محوریت ایران/ اعلام جمعه آینده به‌عنوان روز ملی خشم در حمایت از اسرای فلسطینی / ادامه بحران در فیلیپین در پی وقوع طوفان

سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی با محوریت ایران، اعلام جمعه آینده به‌عنوان روز ملی خشم در حمایت از اسرای فلسطینی و ادامه بحران در فیلیپین در پی وقوع طوفان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به دست داشتن این رژیم در ترور سردار فرمانده سابق سپاه قدس ایران اذعان کرد.


– رئیس اسبق بخش امور ایران در یگان تحقیقات اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در پیش گرفتن گزینه نظامی علیه ایران، در توان این رژیم نیست.


– کاخ سفید اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا طی روزهای آینده برای رایزنی درباره ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.


– سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن از مذاکرات مستقیم تهران و ریاض استقبال می‌کند.


– سخنگوی کاخ سفید با تکرار برخی تهدیدهای ضد ایرانی، گفت که هم‌زمان با مذاکرات هسته‌ای با ایران، سایر گزینه‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.


– کمیته اسرای جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین در نوار غزه روز جمعه آینده را به عنوان روز ملی و مردمی خشم در حمایت از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.


– صلیب سرخ فیلیپین از طوفان اخیر این کشور به عنوان «کشتاری واقعی» نام برد.


– سخنگوی وزارت امور خارجه از درگذشت سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.


 


 




 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.