بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

انتقال تدریجی نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب

رئیس شورای شهر تهران گفت: برنامه این است که در سال آینده قرارداد جدیدی در محل نمایشگاه بین المللی بسته نشود، مگر در شرایط خاصی که در تقویم‌های بین المللی ذکر شده باشند تا به تدریج نمایشگاه به شهر آفتاب منتقل شود.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مهدی چمران در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران درباره زمان انتقال نمایشگاه‌ بین المللی به شهر آفتاب گفت: نمایشگاه طبق قوانین جابجا شده است. براساس مصوبه هیات دولت قرار بود به تدریج نمایشگاه به شهر آفتاب منتقل شود اما به دلایلی در دوره قبل به این موضوع زیاد پرداخته نشد. 


او ادامه داد: الان نیز نمایشگاه برقرار می‌شود اما کم است و می‌خواهیم این کم را به زیادتر تبدیل کنیم. بنابراین زمانی نیاز ندارد از قبل شروع شده و به تدریج به شهر آفتاب انتقال پیدا می‌کند. 


چمران با بیان اینکه برای این منظور کمیته‌ای تشکیل می‌شود گفت: کمیته‌ای برای این کار با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی شورا و شهرداری، اتاق بازرگانی و نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و تهران برگزار و تصمیم گرفته خواهد شد که کدام نمایشگاه‌ها برگزار شوند و کدام‌ها برگزار نشوند. 


او ادامه داد: برنامه این است که در سال آینده قرارداد جدیدی در آنجا بسته نشود مگر در شرایط خاصی که در تقویم‌های بین المللی آن‌ها را ذکر کرده باشند تا به تدریج نمایشگاه به شهر آفتاب منتقل شود. 


چمران تاکید کرد که شهر آفتاب باید تکمیل شود و گفت: امیدواریم این کار به خوبی صورت گیرد و قطعا اجرائی خواهد شد. 


او گفت: تلاش می‌کنیم به تدریج نمایشگاه‌ها منتقل شود و به تدریج عملی خواهد شد. 


چمران در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر می‌تواند به تنهایی در این زمینه تصمیم بگیرد، گفت: شورا برای همه موارد شهر می‌تواند طبق قانون تصمیم بگیرد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.