بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

رسمی: توخل به بایرن مونیخ پیوست


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، توماس توخل به جای ناگلزمن با امضای قراردادی تا سال 2025 به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ انتخاب شد.


صالحمیدزیچ درخصوص برکناری یولیان ناگلزمان گفت: «این سخت ترین تصمیم در دوران مدیریت من بود. من با یولیان رابطه ای باز، قابل اعتماد و دوستانه داشتم. من واقعاً برای ناگلزمن بهترین ها را آرزو می کنم، از جدایی از او متاسفم. پس از تجزیه و تحلیل کامل از پیشرفت ورزشی تیم ما، به خصوص از ژانویه و با تجربه نیمه دوم فصل قبل، اکنون با هم تصمیم گرفته‌ایم به همکاری پایان بدهیم.»


همچنین اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، در مورد برکناری ناگلزمان عنوان کرد: «وقتی در تابستان 2021 با یولیان ناگلزمن را برای بایرن به خدمت گرفتیم، متقاعد شده بودیم که با او به صورت طولانی مدت کار خواهیم کرد و این هدف همه ما بود. یولیان به بایرن آمد تا زیبا و جذاب بازی کنیم و جام های مختلف را ببریم؛ اما اکنون متوجه شده ایم که کیفیت تیم ما با وجود قهرمانی در لیگ سال گذشته، کمتر و کمتر شده است. بعد از جام جهانی ما دیگر تیم سابق نبودیم. نوسانات شدید در نتیجه‌گیری و عملکرد، اهداف ما را در این فصل و همچنین فراتر از این فصل به خطر انداخت. به همین دلیل ما واکنش نشان دادیم. شخصا و از طرف باشگاه بایرن مونیخ، می‌خواهم از یولیان و کادرفنی او تشکر کنم و برای همه آرزوی موفقیت داشته باشم.»


سرمربی 49 ساله سابق باشگاه‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی روز دوشنبه برای نخستین بار در تمرین بایرن حضور خواهد داشت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.