بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

تغییرات شبانه در بایرن مونیخ: ناگلزمان اخراج و توخل سرمربی شد!


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، بر اساس گزارش‌ها، توماس توخل پس از اخراج یولیان ناگلزمن در روز پنجشنبه، سرمربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود.


به گفته فابریزیو رومانو، بایرن توافق کاملی با توخل دارد و اسناد نهایی شب گذشته آماده شد.


از سرمربی سابق چلسی خواسته می‌شود تا شاهکاری را که در نیم فصل در استمفوردبریج به دست آورد، زمانی که چند ماه پس از حضورش در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شد، تکرار کند.


او وارث تیمی با استعداد خواهد بود که پس از از دست دادن روبرت لواندوفسکی در تابستان گذشته در داخل بوندسلیگا عملکرد ضعیفی داشته اما هنوز در اروپا حضور دارد.


IMG_20230324_121448_013


توخل در ابتدای رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر توسط چلسی اخراج شد و گراهام پاتر جایگزین او شد. از آن زمان، او به چندین نیمکت مرتبط بوده، از جمله رئال مادرید، جایی که طبق گزارش‌ها، کارلو آنچلوتی در آستانه ترک آن است.


ناگلزمن هرگز نتوانست به طور کامل بر جو منفی هواداران بایرن پیروز شود، فصل گذشته از لیگ قهرمانان اروپا توسط ویارئال کنار رفت و در این فصل بوندسلیگا از بوروسیا دورتموند عقب افتاده است.


تنها یک امتیاز اختلاف با دورتموند، صدرنشین بوندسلیگا (53 امتیاز) و بایرن ناگلزمان را از سمتش کنار گذاشته است. این کمترین اختلاف امتیاز در پنج لیگ بزرگ اروپایی است!


بایرن پس از فیفادی مقابل دورتموند در دیداری حساس در صدر جدول بوندس لیگا به میادین بازخواهد گشت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.