بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

جزئیات آزمون عملی دانش‌آموختگان دندان‌پزشکی خارج از کشور


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانش‌آموختگان دندان‌پزشکی خارج از کشور که در آزمون مرحله اول (آزمون کتبی) پذیرفته شده‌اند، می‌بایست برای ثبت اطلاعات و شرکت در آزمون مرحله دوم (آزمون عملی) هجدهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندان‌پزشکی روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه به سایت اینترنتی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://gsia.tums.ac.ir/ic_dentistry_school مراجعه کنند.


ثبت اطلاعات آزمون ملی در تاریخ ۱۷ بهمن از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بهمن تا ساعت ۱۴ از طریق لینک https://azmoonmeli.tums.ac.ir/Hermes فعال می‌باشد.


با توجه به معرفی دانش‌آموختگان به واحد پردیس بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی، ثبت اطلاعات در این سامانه اجباری بوده و عدم ثبت اطلاعات در سامانه در تاریخ‌های فوق به منزله انصراف دانش‌آموخته می‌باشد. ثبت اطلاعات باید توسط کامپیوتر انجام شود و ثبت اطلاعات با تلفن همراه امکان پذیر نیست. ثبت اطلاعات فقط به صورت اینترنتی بوده و امکان ثبت‌نام و مراجعه حضوری وجود ندارد.


مرحله اول (آزمون کتبی) هجدهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در تاریخ ۱۵ دی‌ماه برگزار و نتایج آن روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه اعلام شد. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.