بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

خرید و فروش ملک‌ در ونکوور همراه با مشاور املاک ایرانی


بنا به گزارش IranianRealtor.org، ونکوور یکی از مدرن‌ترین شهرهای کاناداست که در ایالت بریتش کلمبیا قرار دارد. ونکوور سومین کلان‌‌شهر کانادا از نظر تعداد جمعیت ساکن است که بیش از 2.5 میلیون نفر را در آن زندگی می‌کنند. جالب است بدانید که در آمارهای بین‌المللی ونکوور در ردیف 5 شهر برتر جهان از نظر امکانات و کیفیت زندگی قرار دارد. بنابراین خرید خانه در ونکوور تصمیم هیجان‌انگیزی برای ایرانیان به شمار می‌رود.


برای خرید موفق ملک در این شهر نیاز به مشاوران املاکی دارید که با قوانین حقوقی و مالی کانادا به خوبی آشنا باشند. در این صورت می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه، لذت خریدی مطمئن و بدون چالش را در ونکوور تجربه کنید.


خرید خانه در ونکوور


ونکوور کانادا میزبان اتباع خارجی از کشورهای مختلفی از جمله ایران است. مهم نیست که شهروند این کشور هستید یا نه؛ برای سرمایه‌گذاری در املاک آن محدودیتی از این بابت در نظر گرفته نشده است. حتی تفاوت چندانی بین قوانین خرید ملک برای شهروندان کانادایی و اتباع خارجی در این کشور به چشم نمی‌خورد. البته باید قبل از خرید خانه حتما با دقت زیاد تمام قوانین موجود را مطالعه کنید. کمک گرفتن از مشاور املاک در ونکوور می‌تواند در این مسیر شما را تا حد زیادی کمک کند.


به‌عنوان مثال برخی از افراد تصور می‌کنند که با خرید ملک در ونکوور می‌توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. در حالی که قوانین پذیرش مهاجر در این کشور چنین موضوعی را به هیچ عنوان ذکر نکرده است. حضور مشاور املاک خبره و آگاه به قوانین می‌تواند جلوی این اشتباهات را بگیرد. برخی از این اشتباهات به قیمت ضرر و زیان مالی سنگین تمام می‌شوند.


آیا مشاوران املاک کانادا انتخاب مناسبی برای ایرانیانی هستند که قصد خرید خانه در ونکوور را دارند؟ واقعیت این است که اگر بتوانید با مشاوران املاک ایرانی حاضر در کانادا همکاری کنید، کار راحت‌تری را در پیش خواهید داشت. قطعا شما به عنوان دو فرد ایرانی خیلی راحت‌تر می‌توانید با یکدیگر تعامل کنید و به نتیجه برسید. به عنوان مثال، مشاور املاک ایرانی خیلی راحت‌تر نیازهای فرهنگی شما را درک می‌کند و راهنمایی دقیق‌تری برای انتخاب ملک مناسب در شهر ونکوور در اختیار شما قرار می‌دهد.


چگونگی خرید خانه در ونکوور


11


 


اگر قصد خرید خانه در ونکوور به‌صورت نقد را دارید، نیمی از مراحل خرید را از همین ابتدا با موفقیت طی کرده‌اید. کسانی که برای خرید ملک نیاز به وام بانکی دارند، باید فرآیند نسبتا طولانی‌تری را پشت سر بگذارند. بانک‌های کانادایی با بررسی میزان درآمد پایدار، تعهدات مالی، بدهی‌های احتمالی و پیش پرداخت شما، متعهد می‌شوند تا معادل درصدی از قیمت خانه مدنظرتان وام پرداخت کنند. در ابتدا سندی تحت عنوان پیش تایید وام در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که تا زمان دریافت وام شرایط را احراز کنید، مبلغ توافق شده به شما پرداخت می‌شود.


مهم‌ترین موضوع برای خرید خانه در ونکوور عقد قرارداد با فروشنده است. شما باید تمام شروط مد نظر خود برای خرید ملک را در این قرارداد ذکر کنید. حضور یک مشاور املاک خبره ایرانی در کنار شما برای عقد قرارداد محکم و مطمئن خرید خانه ضروری است. به این ترتیب می‌توانید جلوی ضررهای احتمالی را به‌طور کامل بگیرید.


به‌طور کلی مراحل خرید خانه در ونکوور را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد:


  • مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک ایرانی خوب در ونکوور
  • مرحله دوم: دریافت پیش تایید وام از بانک برای خرید ملک (در صورت نیاز به وام)
  • مرحله سوم: جستجو برای پیدا کردن خانه با توجه به بودجه در اختیار
  • مرحله چهارم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط خرید ملک
  • مرحله پنجم: امضای قرارداد اولیه به‌صورت رسمی با فروشنده و پرداخت 5 درصد مبلغ خرید خانه
  • مرحله ششم: بررسی و نهایی کردن شروط مندرج در قرارداد تا روز مراجعه به دفترخانه
  • مرحله هفتم: دریافت وام خرید ملک از بانک
  • مرحله هشتم: مراجعه به دفترخانه و ثبت رسمی معامله خرید ملک به همراه پرداخت باقی مانده هزینه خرید
  • مرحله نهم: تحویل گرفتن کلید خانه


هزینه‌های خرید و اجاره ملک در ونکوور


مهم‌ترین سوالی که افراد هنگام خرید خانه یا اجاره ملک در ونکوور مطرح می‌کنند، این است که میانگین قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات این شهر چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدا مشخص کنید که به دنبال خرید چه نوع خانه‌ای در ونکوور هستید. به عنوان مثال برای خرید یک خانه ویلایی دو خوابه در این شهر باید به طور متوسط حدود 2.2 میلیون دلار کانادا بپردازید. در حالی که میانگین قیمت آپارتمان دو خوابه در این کشور حدود 1.4 میلیون دلار کانادا است.


در سال‌های اخیر قیمت ملک در کانادا و به‌طور خاص ونکوور روند صعودی داشته است؛ اما نرخ افزایش قیمت در هر سال بین 2 تا 3 درصد است. درباره متوسط هزینه اجاره خانه در ونکوور نیز باید بگوییم که برای یک آپارتمان دو خوابه باید چیزی در حدود 2800 دلار کانادا در ماه در نظر بگیرید. البته با توجه به متراژ خانه و موقعیت قرارگیری آن، هزینه اجاره ممکن است پایین‌تر یا بالاتر باشد.


بهترین محله‌های ونکوور برای زندگی


برای خرید خانه در ونکوور باید هزینه زیادی پرداخت کنید. بنابراین طبیعی است که به دنبال بهترین محله‌های این شهر باشید تا ضمن خرید ملک، از موقعیت زندگی مناسبی نیز برخوردار باشید. ونکوور شهری با محله‌های مختلف است. علاوه بر محله‌های ساده، چندین منطقه با امکانات فوق‌العاده نیز در این شهر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را برای خرید ملک انتخاب کنید.


22


 


تجربه نشان می‌دهد که ایرانیانی که ونکوور را برای خرید خانه انتخاب می‌کنند، بیشتر روی چند محله خاص دست می‌گذارند که عبارت‌اند از:


  • Mount Pleasant
  • Fairview
  • West End
  • Kitsilano
  • Kerrisdale
  • Marpole


توصیه می‌کنیم برای خرید خانه در هر یک از محله‌های ونکوور حتما از مشاوران املاک ایرانی خبره‌ای که در این شهر فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. به این ترتیب با آگاهی از چارچوب‌های قانونی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی می‌توانید بهترین خانه را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، تهیه کنید.


منبع: www.IranianRealtor.org


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.