بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

تناقضات رفتاری و سیاست‌های دوگانه فرانسه از نگاه مردم آزاده و مستقل جهان پنهان نیست


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، ناصر کنعانی در واکنش به موضع غیرسازنده اخیر رئیس‌جمهور فرانسه گفت: متاسفانه مقامات برخی کشورهای اروپائی حقوق بشر را دستمایه بازی‌های سیاسی برای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها قرار داده‌اند که ما این رویکرد مخرب را محکوم می‌کنیم.


وی با بیان اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران همواره بر مسؤلیت‌پذیری، احترام و پایبندی به مبانی بنیادین حقوق بشر از جمله حفظ کرامت انسانی، مقابله با زور و دفاع از مظلوم مبتنی بوده است، اظهار داشت: این در حالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر با پناه دادن به رهبران و اعضای گروه‌های تروریستی در کشور خود و حمایت از آنها یا سکوت در برابر قتل عام روزمره فلسطینیان توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از متجاوز و اشغالگر، در نقض فاحش حقوق بشر سهیم و شریک هستند.


سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می‌داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است. بدیهی است که این تناقضات رفتاری و سیاست‌های دوگانه از نگاه مردم آزاده و مستقل جهان پنهان نبوده و نخواهد ماند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.