بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

25 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، به روزترین اخبار و شایعات امروز -25 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:


* رسمی: آرناوت دانجوما وینگر ویارئال با قراردادی قرضی به تاتنهام پیوست.


* ون‌اسپورت: آنخل دی‌ماریا ستاره تیم ملی آرژانتین و عضو باشگاه یوونتوس با باشگاه الاتحاد عربستان به توافق رسید. طبق توافق صورت‌گرفته الاتحاد با پیشنهاد دستمزد نجومی موفق به امضای قرارداد دوساله با دی‌ماریا شد.


* رومانو:‌ وستون مک‌کنی پیشنهاد قرارداد لیدز یونایتد را پذیرفته است. مسئله شرایط شخصی مشکلی نیست.  اکنون نوبت مذاکرات لیدز و یوونتوس است.


* اینتر قرارداد متئو دارمیان را برای یک سال دیگر تمدید خواهد کرد و مذاکراتی با هاکان چالهان اوغلو و سپس الساندرو باستونی برای پیشنهاد قرارداد جدید انجام خواهد شد. قرارداد باستونی و چالهان اوغلو در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد.


* تاتنهام آماده است تا بعد از تست‌های پزشکی در لندن، تمام اسناد را به همراه ویارئال و آرنات دانجوما امضا کند. انتقال قرضی تایید شد، نه قرارداد دائمی است، نه شامل هیچ بند اجباری است. اورتون پس از هایجک دانجوما، خشمگین و غافلگیر شده است‌.


* اسکای اسپورت: اورتون در حال بررسی انتصاب رالف هاسنهوتل به عنوان سرمربی جدید خود است.


* جیانلوکا دی مارتزیو: احتمالا مک کنی به پیشنهاد لیدز جواب مثبت بدهد. رقم انتقال 20 الی 25 میلیون یورو خواهد بود.


* رومانو: چلسی یک هفته پیش برای جذب انزو فرناندز با بنفیکا تماس داشته است، اما هیچ تغییری رخ نداده است. موضع روی کاستا دوباره کاملاً واضح است: 120 میلیون یورو یا هیچ! همانطور که اوضاع پیش می‌رود، هیچ پیشنهاد جدیدی ارائه نشده است و هیچ تماس جدیدی با بنفیکا وجود ندارد.


* رومانو: نیوکاسل پیشنهاد اول را برای آنتونی گوردون ارائه کرده است. آن‌ها در تلاش برای انجام معامله هستند، همه طرف‌ها اکنون در حال بحث هستند همانطور که لوک ادواردرز از تله فوتبال گزارش داده است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.