بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

فرهنگیان به سپاه افتخار کرده و خود را عضو سپاه می‌دانند


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان در مورد مصوبه پارلمان اروپا درباره سپاه، به شرح زیر است: 


فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدِینَ عَلَی الْقاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً؛ «سپاه بحمدالله امروز دارای عزّت است -هم در داخل کشور، هم در خارج کشور- و اتّفاقاً دشمنان هم به این عزّت کمک کرده‌اند. آمریکایی‌ها با چهره خشن و عبوس و خصمانه‌ای که نسبت به سپاه نشان داده‌اند، عزّت سپاه را بیشتر کرده‌اند؛ این هم کمک دشمن بود به آنچه مورد قبول و علاقه ما است. دشمنِ خدا با بندگان خدا دشمنی می‌کند و این دشمنی، بندگانِ خدا را عزیزتر می‌کند، چهره آن‌ها را روشن‌تر می‌کند». (مقام معظم رهبری سال۱۳۹۸) 


اسلام دین صلح، دین دوستی و دین تمدن است، دین حفظ حقوق انسان‌ها است، اما دین ظلم‌پذیری، دین زیربار ستم رفتن، دین تواضع در مقابل مستکبرین نیست لذا از یک طرف ظلم به دیگران را نفی می‌کند، جنایت را رد می‌نماید و قاتل یک نفر را قاتل همه انسان‌ها می‌داند و از طرف دیگر به مسلمانان اجازه داده بلکه بر آنان واجب نموده که از حق خود دفاع کنند و در مقابل متجاوزین بایستند. 


امام راحل با اندیشه‌ای دینی و بر مبنایی عقلایی پس از انقلاب مبارک اسلامی فرمان به تشکیل سپاه پاسداران با محوریت آموزه‌های قرآن-عترت و از دل امت دادند که برکت حضور سبزپوشان راست قامت در سرتاسر عرصه حضورشان امروزه حتی خارج از مرزهای جمهوری اسلامی نیز قابل رویت است و اینگونه دشمنان قسم خورده خدا و انسانیت را به تکاپو و تلاش مذبوحانه تروریستی خواندن آن واداشته است. 


قطعا انسان‌های آزاده جهان که با تفکر و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آشنا هستند می‌دانند که این نیروی عظیم تنها تهدیدی در مقابل زورگویی و زیادخواهی ظالمان و ستمگران مستبد استعمارگر هستند که به اعتراف خودشان به‌وجود آورنده گروه‌های تروریستی در دنیا که همانا ایادی استکباری آمریکا و اسرائیل جنایتکار و انگلیس خبیث و همپیمانانشان می‌باشند. 


در ادامه این بیانیه آمده است: بلاشک برادران و خواهران عزیز ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای مخلص، جان برکف، جهادگر، وارسته، مؤمن و فریادرس مظلومان عالم هستند و ما به وجودشان افتخار می‌کنیم چرا که مایه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران و خار چشم دشمنان این مرز بوم هستند. 


ما فرهنگیان در سراسر کشور با محکوم کردن این عمل قبیح پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه، خود را از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانسته و ضمن حمایت قاطع از این نهاد انقلابی، حفظ و تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم اگر سپاه نبود، کشور هم نبود بلکه اگر سپاه نبود بسیاری از کشورهای همسایه نیز از روی نقشه محو شده بودند و اگر سپاه نبود داعش تا مرزهای اروپا پیش رفته بود. به این امر اعتقاد داریم که این عمل مذبوحانه نتیجه‌ای جز وحدت و انسجام مردم ایران و ملت‌های ستم دیده نخواهد داشت و قطعا به ضرر بانیان این وضعیت خواهد بود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.