بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :



کد خبر:
1323718


فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 605 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ های مرزی میرجاوه و سراوان خبر داد.

کشف بیش از نیم تن موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از پایگاه خبری پلیس، سردار “محمد ملاشاهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزهای میانی استان و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع که با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.


وی افزود: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور را شناسایی که با اجرای طرح مهار، کنترل و پایش دقیق و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله خودرو از خاک کشور مقابل وارد کشور کنند که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند و به سمت آنها تیراندازی کرده که با اقتدار مرزداران مواجهه شده و در نهایت محموله کشف و یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

وی بیان داشت: مرزداران سلحشور و مقتدر در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف خودرو و دستگیری یک متهم، مقدار 425 کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاشینکف، چهار تیغه خشاب، 100 عدد مهمات جنگی مربوطه، یک دستگاه وسیله ارتباطی را کشف کنند.

سردار “ملاشاهی” با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ‌ مرزی سراوان، اشاره کرد و عنوان داشت: پس از چندین شبانه‌‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی سراوان موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه موتورسیکلت، مقدار 100 کیلوگرم حشیش و 80 کیلوگرم تریاک جمعا 180کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران اسلامی را به کار گرفته و اجازه نمی دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.


پایان خبر





استان سیستان و بلوچستان

خاک

سیستان و بلوچستان

قاچاق

مرگ


نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.