بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان‌های اصفهان و فارس بارش برف و باران و در معابر استان گیلان بارش باران جریان دارد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج _ تهران و همچنین محور شهریار_ تهران را در مقاطعی نیمه‌سنگین ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه همه محورهای اصلی کشور به غیر از شهداد به نهبندان و ریگان به ایرانشهر باز بوده و تردد در آنها در جریان است.


وی از مسدود بودن ۶ محور فرعی به علت انسداد فصلی خبر داد.سرهنگ شیرانی به برودت هوا به خصوص در محورهای کوهستانی اشاره و خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد سفر به معابر کوهستانی را دارند باید از سلامت سیستم فنی، بخاری و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشد.


وی به رانندگان توصیه کرد که در هنگام لغزندگی معابر، فاصله طولی مجاز و سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.