بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

۵۲ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت محلات در دهه فجر برگزار می‌شود


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سایت شهر؛ محمد امین‌توکلی زاده در نشست معاونین اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای کشور گفت: تهران و دیگر کلانشــهرهای بزرگ کشور برای برگزاری مراسم های چهل وچهارمین ســالگرد پیروزی انقلاب اســلامی آماده می شوند.


وی افزود: جشن های دهه فجر امسال، با عنوان «جشن خانواده بزرگ ایران» برگزار خواهد شد؛ همچنین ۱۱۰نقطه در پایتخت برای برگزاری مراسم در مناسبت های بزرگ تعیین شده است. موضوع مشترک در همه شهرها ایجاد فضای شادی و نشاط است، برای اینکه حال دل مردم خوب شود.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکــه طبق تفاهم های صورت گرفته، اگر در کلانشــهرها برنامه ای را مشخص کردیم، سایر نهادهای مرتبط همراهی مورد نیاز را خواهند داشت، ادامه داد: در برنامه های راهپیمایی اربعین، سلام فرمانده و اخیرا در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، دیدیم که همت و جدیت شهروندان کلانشهرها توانست نتایج خوبی را رقم بزند.


وی با اشاره به مناســبت های پیش رو بیان کرد: از امروز تا پایان عید فطر، باید فضای خوب توام با شادی و نشاط را برای شهروندان ایجاد کنیم. حتما هر کلانشهر برنامه های اختصاصی بنا به موقیعت خود دارد ولی رخدادهای مشترکی معین می شــود.


توکلی زاده که ریاست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرها را نیز بر عهده دارد، یادآور شد: مراسم ســالگرد پیروزی انقلاب اسـلامی به نام «جشن خانواده بزرگ ایران» نامگذاری شده که هر یک از واژه های آن بار معنای خودش را دارد.


معاون شــهردار تهران تاکید کرد: همچنین سلسله جشنواره مردمی با نام «آرمان» نیز برگزار می شود که نام این جشنواره از شهید آرمان علیوردی که در اتفاقات اخیر مظلومانه به شهادت رسیده بهره برده است، ضمن اینکه نشانی از آرمان هایی است که می تواند مثالی از شهر آرمانی باشــد که صاحب همه فضیلت هاست یا باید در آن ایجاد شــود.


وی در انتها گفت: همچنین ۵۲ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت محلات در شهر تهران در دهه فجر برگزار می شود.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.