بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

نوازی: ناداوری علیه آلومینیوم نیاز به VAR نداشت/ داور اشتباه کرد، سرمربی تیم ما محروم شد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از رسانه باشگاه آلومینیوم اراک، محمد نوازی در خصوص عملکرد تیم آلومینیوم در نخستین بازی دور برگشت مقابل هوادار عنوان کرد: تیم ما از نظر فنی نمایش کاملا بهتری داشت و از نظر درصد مالکیت توپ، ایجاد موقعیت، تعداد پاس و دیگر موارد آمار بسیار خوبی نسبت به حریف ثبت کرد ولی در روزی که کاملا شایسته برد بود، با یک اشتباه داور از رسیدن به سه امتیاز محروم شد.


وی در مورد قضاوت تیم داوری در این مسابقه ابراز کرد: متاسفانه مثل دیدار مقابل فولاد که گل آنها در یک صحنه واضح آفساید و با تصمیم اشتباه داور و کمک وی صحیح اعلام شد، در بازی با هوادار هم یک خطای بیرون از محوطه جریمه را پنالتی گرفتند تا تیم ما عقب بیفتد.


مربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: ما از روی نیمکت و فاصله ۶۰ متری دیدیم که خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد، اما داور و کمک دوم او که کاملا رو به صحنه بودند، اعلام پنالتی کردند تا تیم ما با شایستگی کامل از رسیدن به سه امتیاز در شروع دور برگشت محروم شود. جالب است وقتی حرف حق هم می‌زنیم، داور کارت قرمز نشان می‌دهد و دیدید که سرمربی تیم ما به‌خاطر اینکه  داشت از حق تیمش دفاع می‌کرد و اشتباه داور را به او نشان داد، از بازی اخراج شد. جای تعجب دارد که داور اشتباه می کند، اما سرمربی تیم ما محروم می‌شود.


نوازی در خصوص لزوم حضور VAR در فوتبال ایران گفت: مطمئنا اگر این تکنولوژی از اول فصل بود، تیم ما الان جزو پنج تیم بالای جدول قرار داشت و  نتایج به شکل دیگری رقم می‌خورد. واقعا نیاز است VAR در لیگ برتر استفاده شود؛ هرچند معتقدیم صحنه پنالتی اعلام شده به سود تیم هوادار نیاز به این تکنولوژی نداشت و همه حاضرین در ورزشگاه آن را دیدند.


وی با اشاره به دیدار پیش روی تیم آلومینیوم مقابل صنعت نفت گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و همه بچه‌ها مصمم هستند تا در حضور تماشاگران پرشور آلومینیوم بتوانیم مثل بازی رفت نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را تقدیم به مردم اراک و استان مرکزی کنیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.