بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

کشف بیش از یک تن مواد مخدردر هشت ماهه سال جاری


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از پایگاه خبری پلیس، سردار ” رضا بنی اسدی فر” در تشریح اقدامات هشت  ماهه پلیس فرودگاه با اشاره به اهمیت بالای خطوط هوایی در جابه جایی مسافر، اظهار داشت: امروزه جابه جایی ایمن مسافر و کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، و در این میان استفاده از خطوط هوایی به دلیل سرعت انتقال بالا حائز اهمیت ویژه ای است، لذا لزوم توجه به رفع مشکلات و زیرساخت های آن به منظور افزایش امنیت مسافران و کالا، امری ضروری به حساب می آید .


وی ادامه داد:  همکارانم در پلیس فرودگاه امنیت 59 فرودگاه در سراسر کشور را به عهده دارند  و همگام با توسعه فرودگاه ها نقش کاربردی و بسزایی در تأمین امنیت و توسعه صنعت هوانوردی داشته اند.


رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر اینکه با حضور پلیس مأموریت های خاص و رسیدگی به سایر امور تأمینی در فرودگاه انجام می گیرد تصریح کرد: لازمه توانایی در انجام چنین مأموریت های مهم و حیاتی، برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین و پیشرفته و ارائه آموزش های تخصصی به کارکنان می باشد، که پلیس فرودگاه در این خصوص پیشرو است.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش 40 درصدی وقوع سرقت در پلیس فرودگاه های کشور، در خصوص میزان کشفیات کالای قاچاق در این پلیس گفت : در هشت ماهه سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 1209 نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی کالا، طلا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 1754 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.


این مقام ارشد انتظامی در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در این پلیس گفت : در هشت ماهه سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر 8446 نفر دستگیر و مقدار یک تن و 771 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و ضبط شده است.


وی با اشاره به بهره گیری از روش‌های اطلاعاتی و تجهیزات و امکانات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس تخصصی در زمینه کشف مواد مخدر، توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره گیری از دانش و اطلاعات روز به دست آورده است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.