بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

تعمیرات موبایل در تهران


مقدمه


امروزه گوشی همراه به یک وسیله ضروری و پرکاربرد در زندگی ما تبدیل شده است، طوری که اگر از خانه خارج شویم و متوجه شویم موبایلمان را جا گذاشتیم، دوباره برمی‌گردیم که آن را برداریم. موبایلی که ما هر روز از آن استفاده می‌کنیم ممکن است در حادثه از دستمان بیفتد و تاچ ال سی دی آن بشکند و یا داخل آب بیفتد و یا دچار مشکلات دیگری مانند داغ کردن، روشن نشدن، پرش آنتن، خرابی سوکت شارژ، خرابی اسپیکر گوشی و … شود و کارایی خود را از دست بدهد. وجود هر نوع ایراد در گوشی همراه، ما را نیازمند به تعمیرات فوری موبایل می‌کند.


مراکز تعمیرات موبایل


معمولا برای تعمیر گوشی به نزدیک‌ترین تعمیرگاه موبایل مراجعه می‌کنیم و گوشی خود را با خیالی آسوده به آنها میسپاریم، درصورتی که انتخاب تعمیرکار نامناسب باعث می‌شود که گوشی به خوبی تعمیر نشود و در آن صورت مشکلات بعد از تعمیر گوشی برای شما دردسر‌ساز خواهد شد. اصلا توصیه نمی‌شود که تعمیر گوشی موبایل را خودتان و یا افرادی که صرفا دوره آموزش تعمیرات موبایل را دیده‌‌اند، انجام دهند، چرا که این افراد با چالش‌هایی که حین تعمیر موبایل پیش می‌آید آشنایی ندارند و نیاز به کسب تجربه دارند. پس حتما جهت تعمیر گوشی به تعمیرکاران حرفه ای و معتبر مراجعه کنید.


مساله مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که گاهی قطعات گوشی خراب می‌شود و نیاز به تعویض دارد، کیفیت قطعه جایگزین در عملکرد دستگاه تاثیرگذار است. از تعمیرکار بخواهید که از قطعات اصل و با کیفیت برای تعمیر گوشی شما استفاده کند. همچنین مراکزی که نسبت به کار خود اطمینان دارند به شما گارانتی تعمیرات و مهلت تست ارائه می‌دهند که در اینصورت شما مطمئن خواهید بود که هرگونه خطای احتمالی ناشی از تعمیرات شامل گارانتی می‌شود و با خیالی آسوده گوشی خود را به آنها می‌سپارید.


برای تعمیر موبایل به چه نکاتی توجه کنیم؟


  • ارائه اطلاعات کافی به تعمیرکار : زمانی که برای تعمیر گوشی به مرکز تعمیر موبایل مراجعه می‌کنید، حتما اطلاعات کامل در مورد مشکل گوشی را به تعمیرکار مربوطه ارائه کنید. دادن اطلاعات کافی به تعمیرکار باعث شناسایی عیب گوشی و تسریع تعمیر آن خواهد شد. مثلا اگر گوشی شما مشکل خاموشی دارد حتما علت خاموش شدن آن را (آب خوردگی یا ضربه خوردگی) با تکنسین در میان بگذارید.
  • تحقیق درباره مرکز تعمیر موبایل : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موبایل شما پس از تعمیر دچار مشکلاتی می‌شود که مجبور می‌شوید چندین بار دیگر برای تعمیر آن اقدام کنید. مثلا تاچ ال سی دی شما میشکند و پس از تعویض ال سی دی گوشی شما دچار مشکلات دیگر می‌شود یا تاچ ال سی دی بخوبی کار نمی‌کند. تعویض تاچ ال سی دی نباید منجر به آسیب رساندن فیزیکی به سایر اجزای سخت افزاری موبایل شود و توجه به دانش تعمیرکار حائز اهمیت است و همین نکته باعث متمایز شدن مراکز تعمیر موبایل شود.


مرکز تعمیر گوشی ایران جی‌اس‌ام، یکی از مراکز معتبر تعمیرات موبایل در تهران واقع در خیابان جمهوری است که در سریع‌ترین زمان ممکن و با قطعات اورجینال گوشی شما را تعمیر می‌‌کند. از مزایای دیگر این مرکز ارائه گارانتی معتبر تعمیرات است. شما می‌توانید بصورت حضوری به ایران جی‌اس‌ام مراجعه کنید و یا از طریق سایت و پر کردن فرم درخواست تعمیر موبایل، نسبت به تعمیر گوشی خود اقدام نمائید.


حتما بعد از تعمیر گوشی خود را کامل چک نمائید :


با استفاده از سیم‌کارت خود در گوشی تعمیر شده یک تماس گرفته و مکالمه کنید. یک فیلم و آهنگ را در موبایل خود پخش نمائید. دوربین سلفی و عقب موبایل را چک و یک عکس بگیرید. دکمه‌های سخت افزاری را فشار داده و از عملکرد آنها مطمئن شوید. حسگر اثر انگشت گوشی را بررسی فرمائید.


مزایای تعمیر موبایل در ایران جی اس ام


234


  1. کمترین زمان تعمیر


احترام به مشتری و اهمیت به وقت، مهم‌ترین رکن مجموعه ایران جی‌اس‌ام است.


  1. کمترین هزینه تعمیر


از آنجا که ایران جی ‌اس ‌ام خود وارد کننده مستقیم قطعات موبایل می‌باشد. قیمت و هزینه پایین‌تری برای تعمیر موبایل شما محاسبه خواهد شد.


  1. دقت و اصل بودن قطعات


ایران جی‌اس‌ام بهترین قطعات را برای تعمیر گوشی شما اختصاص می‌دهد و البته این حق شماست که انتخاب کنید چه کیفیت و با چه هزینه‌ای تعمیر موبایل شما انجام شود.


  1. گارانتی تعمیر


یکی از مزایای ایران جی‌اس‌ام ارائه گارانتی معتبر تعمیرات است و در صورت بروز مشکل ناشی از تعمیرات می‌توانید از این گارانتی استفاده نمائید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.