بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

کشف مواد افیونی در مرز زابل


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا سنچولی» در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه استحفاظی گروهان مرزی هیرمند به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.


فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.


وی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.


سرهنگ سنچولی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به وسیله خودرو سواری وارد کشور کنند، با رها کردن خودرو محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف خودرو، ۲۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.


وی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.