بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

جهرمی: تمرینات مس کرمان از امروز پیگیری می‌شود


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، تیم مس کرمان در فرصت وقفه لیگ برتر همزمان با جام جهانی خیلی زود تمرینات خود را آغاز کرد. آنها تنها یک هفته به مرخصی رفتند و از روز سیزدهم آبان استارت زدند.


با این حال  تمرین نارنجی پوشان از هفتم آذر به دلیل اعتصاب متوقف و تمرینات شاگردان حسین‌خانی به همین دلیل برگزار نشد. 


دلیل این اعتصاب، عدم دریافت مطالبات مالی اعلام شده و بازیکنان خواستار صحبت با محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان شدند. در مدت اخیر کادرفنی نارنجی‌پوشان قصد داشت به جز بازی پرسپولیس 2 بازی تدارکاتی دیگر برگزار کند، که به دلیل اعتصاب 2 بازی لغو شد.


در همین رابطه حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پیرامون آخرین وضعیت مس کرمان، اظهار داشت: «این مطالبات مربوط به سال گذشته است. در واقع این طلب‌ها مربوط به بازیکنان فصل گذشته تیم است که در قراردادشان آپشن صعود وجود داشته است. به همین دلیل بازیکنان مد نظر پیگیر دریافت این بخش از آپشن قراردادشان بوده است.»


وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکل مورد نظر حل می‌شود، تصریح کرد: «روز گذشته 5 یا 6 بازیکن به نمایندگی از دیگر بازیکنان با آقای کهندل جلسه برگزار کردند و مشکل حل شد. با این شرایط تمرینات از ساعت 14:30 امروز آغاز می‌شود.»


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.