بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مظلومی: در بازی آمریکا مثل انگلیس ترسو بازی کردیم/ تیم ملی نیاز به بازسازی دارد


پرویز مظلومی در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پیرامون شکست ایران مقابل آمریکا در هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: بازی با انگلیس هم ترسو بازی کردیم و آنطور گل خوردیم. در بازی با ولز ما شجاعانه بازی کردیم و برنده شدیم و خوب برنده شدیم. دوباره در نیمه اول مقابل آمریکا، ترسو، ترسو بودیم. البته معمولاً می‌گویند به تیم برنده دست نمی‌زنند؛ اما کی‌روش این کار را کرد و دروازه‌بان را تغییر داد. من به ترکیب خیلی کاری ندارم، به شیوه بازی کار دارم.


وی افزود: ابتدای بازی با آمریکا باز هم مانند بازی انگلیس عقب‌نشینی کردیم. درست است نفرات تهاجمی در زمین داشتیم اما تاکتیک دفاعی داشتیم. نفراتی که در زمین بودند نفرات تهاجمی بودند و به سیستم و تاکتیک تدافعی نمی‌خوردند.


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که بعضی کارشناسان می‌گویند کی‌روش مرد بازی‌های بزرگ نیست، عنوان کرد: ما نیمه اول ترسو بازی کردیم باید 2 یا 3 گل می خوردیم. اما نیمه دوم دیدیم همه چیز را از دست دادیم حمله کردیم. آمریکا هم به دلیل حفظ نتیجه مهاجمانش را بیرون کشید و دو مدافع قد بلند در زمین گذاشت. ما این را ندیدیم وقتی می‌خواهید حمله کنید و برای گلزنی تلاش کنید باید به رقیب هم توجه کنید. با وجود دو مدافع قدبلند و سرزن حریف، تاکتیک اینکه ارسال توپ‌های بلند صحیح بود؟ این اشتباهی بود که ما انجام دادیم. چیزی که قبلاً فدراسیون صحبت می‌کرد در پی آن بود که در جام ملت‌ها فرد دیگری سرمربی باشد. قرار بود نکونام بیاید که نیامد.


وی درباره اینکه کی‌روش تمایل دارد در جام ملت‌ها هم هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشد و اعلام کرد با همین تیم قهرمان می‌شود، گفت: ما که آرزو داریم موفق باشد. کلاً تیم ما نیاز به بازسازی دارد. از روی نیمکت گرفته تا داخل زمین به نگرش جدید نیاز داریم. کیروش آمد و کار خودش را انجام داد. ساختمانی که شما می‌بییند قدیمی و فرسوده است احتیاج به تعمیرات و بازسازی دارد. اگر تغییرات انجام ندهیم ممکن است بریزد. در حال حاضر میانگین سنی تیم ملی ما خیلی بالا است. آمریکا را ببینید چندین سال سرمایه گذاری کردند و کاپیتان این تیم 23 ساله است! ما باید روی تیم خود سرمایه گذاری کنیم. کاری به نفرات ندارم چرا که حرف درباره عدم انتخاب بعضی نفرات زیاد است ولی در کل من می گویم نیاز به بازسازی دارد. افکار جدید می خواهد. این افکار کی روش دیگر به درد ایران نمی خورد. فوتبال ایران بازیکنان تهاجمی خیلی خوبی دارد. در کار تدافعی خیلی فوتبالمان خوب نیست.


عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر قرار بود با کی روش حذف شویم چرا دراگان اسکوچیچ را برکنار کردیم، اظهار داشت: دیگر تصمیمی است که گرفته شد و ما به خاطر این تصمیم سکوت کردیم و خیلی حرفی نزدیم. چرا که نمی خواستیم تیم دچار حاشیه شود. با برگشت تیم ملی فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.