بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

ارائه گزارشی از برنامه‌های دولت در حوزه کنترل تورم در جلسه امروز هیات دولت


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز در جلسه هیئت دولت رییس‌جمهور و معاون اول از نقش و جایگاه پرستاران و کادر درمان به ویژه در ایام مدیریت کرونا تقدیر داشتند و تاکید شد تا هرچه بیشتر تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر درمان مستندسازی شود. تصاویر بسیار گسترده خدمتگزاری‌های این مجاهدان باید ماندگار شود و قرار شد تولیدات رسانه‌ای خوبی در این زمینه تولید شود.


وی افزود: ثبت پنجمین رکورد روز بدون فوتی کرونا را داشتیم که نتیجه همین زحمات کادر درمان است. همزمان که در برخی کشور‌ها شاهد قرنطینه کرونا هستیم، اما شاهد روز‌های بدون فوتی کرونا در کشور هستیم.


سخنگوی دولت بیان کرد: وزرا غیر از سه جلسه‌ای که به صورت عمومی با نمایندگان داشتند در کمیسیون‌ها هم حاضر شدند انشالله این همکاری‌ها ادامه دار خواهد شد. هفته آتی سومین جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی مجلس برگزار می‌شود


وی اعلام کرد: ما در آستانه روز تصویب قانون اساسی و روز معلولان هم هستیم که به همین مناسبت شنبه آتی همایشی با حضور رییس جمهوری و حقوقدانان کشور برگزار می‌شود.


بهادری جهرمی گفت: در جلسه وزیران گزارش خوبی از وزیر کشاورزی در حوزه‌های مختلف ارائه شد. در سال اول فعالیت دولت مردمی شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی واگذاری اراضی برای شهرک‌های گلخانه‌ای بودیم که می‌تواند اقتصاد کشاورزی ما را شکوفا کند همچنین در حوزه تولید محصولات آبزی با رشد ۲۵ درصدی مواجه بودیم.


وی اظهار کرد: گزارش از برنامه‌های دولت مردمی در کنترل تورم ارائه شد که مسیر اقتصادی پیشرفته را ارائه کردیم و زوایای آن مورد بحث قرار گرفت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.