بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

اتاق خواب ساده بدون تخت را چگونه بچینیم؟


آیا شما هم به دنبال ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب ساده بدون تخت هستید؟ تخت‌خواب یکی از جزئیات اساسی در هر اتاق‌خوابی است که گاهی به‌علت کوچک بودن فضای اتاق خواب یا کافی نبودن بودجه، خرید و قرار دادن آن در فضای اتاق ممکن نخواهد بود. دراین‌صورت می‌توان با ایده‌ها و ترفندهای هوشمندانه‌ای، چیدمانی زیبا و چشم‌نواز در اتاق خواب خود داشته باشیم. اگر به داشتن تخت‌خواب علاقه‌ای نداشته یا درحال‌حاضر تخت‌خوابی در اتاقتان ندارید و می‌خواهید دکوراسیونی جذاب برای اتاق خواب ساده بدون تخت داشته باشید؛ ایده‌های این مقاله برای شما نوشته شده است. 


چیدمان اتاق خواب ساده بدون تخت با استفاده از تشک‌


قطعا تخت‌خواب‌ها به دلیل متناسب بودن با فرم بدن یکی از بهترین و راحت‌ترین فاکتورها در دکوراسیون اتاق خواب هستند. اما اگر فضای اتاقتان به‌گونه‌ای است که نمی‌توانید از تخت‌خواب استفاده کنید، تشک‌‌ها گزینه مناسبی برای جایگزین کردن تخت هستند. برای این کار بهتر است گوشه‌ای از اتاق را به فضای خواب اختصاص دهید تا به‌وسیله تشک یک فضای مستقل برای خواب ایجاد کنید. با این ایده درعین‌مرتبی، محیطی ساده و زیبا خواهید داشت. 


برای اجرای این ایده دکوراسیون اتاق خواب ساده بدون تخت، بهتر است روی فضای تشک را به کمک روتختی، کوسن و بالش‌های کوچک جذاب، دیزاین کنید. با این کار جذابیت فضای اتاق چند برابر خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید با ست کردن رنگ و طرح روتختی و کوسن‌ها با سایر اجزای دکوراسیون اتاق خواب به هارمونی و زیبایی فضا بیافزایید. 


00002


پالت‌های چوبی؛ بهترین جایگزین برای اتاق خواب بدون تخت 


در اتاق‌هایی که امکان استفاده از تخت خواب وجود ندارد، پالت‌های چوبی، جایگزین مناسبی برای تخت هستند. به نوعی با این ایده می‌توانید خودتان یک تخت‌خواب با سایز موردنظرتان بسازید. استفاده از این ایده بسیار کم‌هزینه و کاربردی است که فضای منحصر‌به‌فردی را در اتاق‌خواب ساده شما ایجاد می‌کند. یکی از مزایایی که به کار بردن این ایده دارد، امکان انتخاب چوب دلخواه برای پالت است. چوب پالت را می‌توانید متناسب با سایر اجزای اتاق خواب از جمله کمد لباس یا میز تحریرتان انتخاب کنید. 


در دکوراسیون اتاق خواب ساده بدون تخت، میز کنسول را از یاد نبرید 


یکی از عواملی که سبب جذاب به‌نظر رسیدن فضای اتاق خواب می‌شود و محیط را از یکنواختی خارج می‌کند، میز کنسول است. در اتاق‌خواب‌های ساده و بدون تخت، در گوشه‌ای از اتاق می‌توانید میز کنسول‌های چوبی جذابی قرار دهید. استفاده از این میز کنسول‌ها بسیار کاربردی خواهد بود که می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را روی آن‌ها قرار دهید. برای اتاق خواب ساده بدون تخت بهتر است از کنسول‌هایی استفاده کنید که جلوه خاصی را در اتاق ایجاد می‌کنند. 


استفاده از پشتی؛ بهترین انتخاب برای چیدمان اتاق خواب بدون تخت


اگر دوست دارید در اتاق خواب ساده بدون تخت خود، فضای دلنشینی خلق کنید، یکی از بهترین ایده‌ها استفاده از پشتی و تشکچه است. بسیاری از ما تخت‌خواب را برای نشستن و انجام امور روزمره نیز استفاده می‌کنیم؛ در دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت، با استفاده از پشتی به‌سادگی می‌توانید این فضای استراحت را خلق کرده و از آن لذت ببرید. 


برای اجرای این ایده، تشکچه‌ها را در وسط یا گوشه اتاق قرار دهید که بتوانید روی آن‌ها بنشینید و استراحت کرده یا با دوستان و خانواده خود گفتگو کنید. هم‌چنین می‌توانید طاقچه پنجره را با کوسن‌ و تشکچه‌ها بپوشانید و فضای مناسبی برای استراحت و کتاب خواندن یا حتی گفتگو ایجاد کنید. فضای پایین برای کتابخانه و نظم بخشیدن به سایر لوازم نیز بسیار مفید و مناسب است. این ایده با هزینه‌ای کم و بدون نیاز به وسایل خاصی قابل اجرا خواهد بود. 


انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق خواب بدون تخت؛ انتخابی بسیار حساس و مهم 


در اتاق‌هایی که تخت‌خواب ندارند، به‌دلیل تماس کامل تشک با سطح زمین، انتخاب کفپوش مناسب اهمیت بسیاری دارد. در خرید و انتخاب کفپوش، بهتر است طرح و رنگی را تهیه کنید که از لحاظ بصری چشمگیر و جذاب باشد.


برای جلوه بخشیدن به اتاق بدون تخت، به جای کفپوش‌های ساده، از طرح‌های جسورانه استفاده کنید. به‌عنوان مثال پارکت‌هایی با طرح زیگزاگی گزینه مناسبی برای اتاق خواب ساده بدون تخت هستند. فراموش نکنید اگر اتاق خواب شما کفپوش‎‌های چوبی دارد، بهتر است از ملافه سفید برای تشک خود استفاده کنید. 


0003


برای اتاق خواب بدون تخت یک تشک با کیفیت از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید


در این مطلب به ایده‌هایی ناب برای دکوراسیون اتاق خواب ساده بدون تخت پرداختیم. در این مقاله گفتیم، اگر می‌خواهید اتاق خواب شما ساده به‌نظر نرسد و چیدمانی جذاب داشه باشد از پالت‌های چوبی، میز کنسول، کفپوش مناسب و تشکچه‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که باید در چیدمان و دکوراسیون اتاق‌های ساده به آن توجه کنید، خرید یک تشک با‌کیفیت و قیمت مناسب است.


برای خرید بهترین تشک تخت‌خواب باید به مراکز و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. تشک‌ها در برندها و جنس‌های مختلف، قیمت متفاوتی دارند که در فروشگاه اینترنتی بلج می‌توانید یک تشک باکیفیت و با قیمت مناسبی تهیه کنید. در فروشگاه اینترنتی بلج تشک‌های با کیفیت و دکوراسیون چوبی متنوعی از جمله میز کنسول، میز تحریر و سایر اجزای مورد نیاز یک اتاق خواب عرضه می‌شود. برای مشاهده محصولات بلج یا خرید و ثبت سفارش به سایت bolej.ir مراجعه کنید. 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.