یک سیستم صوتی درجه یک پایه ثابت مهمانی های پر از رقص و پای کوبی است. سیستم صوتی سونی به عنوان ریش سفید این صنعت در بیش از نیمی از مهمانی ها رهبری را برعهده دارد و همه را به شادی دعوت می کند. عاشقان موسیقی دوست دارند در هر لحظه صدایی جان دار و پر انرژی بشوند و هیچ محدودتی را جلو راه خود قبول نمی کنند آن ها بهترین کیفیت و بلندترین صدا را می خواهند و دوست دارند مدتی در در دنیای بی انتهای موسیقی غرق شوند. این لذت واقعی موسیقی است و دقیقاً همان چیزی است که گوشی های موبایل توان ارائه آن را ندارند، برای همین سیستم صوتی سونی وارد میدان شده اند.

هر ساله سیستم صوتی سونی گرد و خاک زیادی در بازار این دستگاه های دوست داشتنی به پا می کند که چشم عاشقان موسیقی و اسپیکرها را به خود خیره می کند.

وقتش شده که هدست های تان را از گوش در بیاورید اسپیکرتان را روشن و با دوستان تان شروع به رقصیدن کنید، هنر موسیقی را به اشتراک بگذارید و چند ساعتی در دنیای هیجان انگیز موزیک با دوستان تان وقت بگذرانید. اگر شما هم به دنبال خرید سیستم صوتی قدرتمند و قابل حمل هستید اینجا جایی است که همه ما گرد هم می آییم تا لذت موسیقی را با جان و دل در هر کجا که دوست داشتیم تجربه کنیم. با معرفی اسپیکر سونی، دستگاهی جادویی که روح بر اصوات می دمد تا انتها همراه ما باشید.

سونی خالق صدای بی همتا

سونی در دنیای سرگرمی ها بیش از هر کمپانی دیگری قدمت و اصالت دارد به گونه ای که در صنعت گیمینگ حرف اول را می زند، در سینما دستی بر آتش دارد و اگر در مورد دوربین هایش چیزی نگوییم اسپیکرهای این برند خودنمایی می کنند. خلاصه کلام سونی با تمام وجود در صنعت سرگرمی فعالیت می کند و به جرات می توان گفت که در صدر رقبا قرار دارد. کیفیت ساخت محصولات سونی در همان نگاه اول عشق واقعی را پدیدار می کنند، فقط کافی است تا از نزدیک فرزندان این بشر را ببینید تا هاله تفاوتشان را در دور و بر خودتان درک کنید. می گویند کسی که یکبار تلویزیون سونی بخرد دیگر نمیتواند تلویزیون برند دیگری را تماشا کند، حالا که قضیه اینقدر جدی است پس باید نگاهی هم به سیستم صوتی های جذاب سونی بیندازیم تا ببینیم که در میدان عمل چند مرده حلاج هستند.

اسپیکر شارژی و بلوتوثی سونی

چرا اسپیکر سونی بخریم؟

اسپیکرهای سونی همچون دیگر تولیدات این برند کیفیت و اصالت ژاپنی شان را بر دوش می کشند، شاید به جای این بهتر است بگوییم اصالت ژاپنی در خون شان است! مهم ترین چیزی که در یک اسپیکر برای شما ملاک است چیست؟ کیفیت ساخت، ضد آب بودن، شارژدهی باتری، توان صوتی، ظاهری زیبا؟ اگر محصولی باشد که همه این ها را یکجا داشته باشد چه؟ سونی دقیقاً همین کار را انجام داده و تمام ویژگی هایی که می تواند برای شما مهم باشد را در یک پکیج جذاب و هیجان انگیز قرار داده است. سیستم صوتی قابل حمل در ابعاد مختلف از یک دستگاه کوچک که در دست تان جای بگیرد تا یک اسپیکر بزرگ تر که برای بلندکردنش باید کمی کمرتان را خم کنید، همه و همه بهترین امکانات را در خود دارند. لازم به ذکر نیست که هر چه مبلغ بیشتری برای خرید اسپیکر بپردازید امکانات و کیفیت بالاتری دریافت می کنید ولی سونی حاضر نشده حتی در مدل های اقتصادی و ارزان قیمت هم کیفیت و اصالتش را پشت گوش بیندازد.

نیم نگاهی به دنیای سیستم صوتی سونی

دنیای اسپیکرها داستان خودش را دارد و هر گروه از محصولات حرف متفاوتی برای گفتن دارند. برخی دوست دارند یکجا بنشینند و شروع به پخش موسیقی کنند، برخی دوست دارند همانند یک دوست صمیمی کنار صاحبشان باشند و هر کجا که رفت آن ها را با خود ببرند و برخی دیگر هم دوست دارند که همیشه در فضاهای شلوغ و پرجمعیت باشند! این ها را گفتیم تا بدانید که بسته به علاقه و نیازتان انواع مدل سیستم صوتی تولید شده است. چه یک مدل کوچک جیبی می خواهید، چه یک مدل بزرگتر در هر حالت سونی بهترین کیفیت و متریال را در اختیارتان قرار می دهد.

انواع اسپیکرهای سونی کدامند؟

سونی تولیدات متنوعی دارد که در اینجا به صورت کوتاه هر کدام را معرفی می کنیم. اولین و محبوب ترین سیستم صوتی های سونی مدل شیک هستند که البته این دستگاه ها قابل حمل نیستند و باید به برق متصل شوند. مدل های دیگری وجود دارند که ابعاد کوچک تری دارند و با باتری کار می کنند و میتوانید چندین ساعت با آن ها بیرون بروید. دستگاه های کوچک تری هم تولید می شوند که این مدل ها بیشتر پرسونال و فردی هستند و به دلیل اندازه کوچک ترشان می توانیم به آن ها اسپیکرهای جیبی هم بگوییم (اما در جیب جا نمی شوند).

باندهای سونی با توان صوتی بالا

رقبای کله گنده اسپیکرهای سونی

در عرضه رقابت، بازیگران زیادی وجود دارند اما همه آن ها نقش اصلی را برعهده ندارند و بیشترشان سیاهی لشکر هستند. به عنوان اصلی ترین رقبای سونی می توانید به سیستم صوتی JBL و سیستم صوتی ال جی اشاره کنیم که شانه به شانه هم در میدان نبرد رقابت می کنند. سونی به دلیل اعتباری که در شاخه های دیگر همچون سینما، بازی و عکاسی دارد توانسته در زمینه سیستم صوتی هم رضایت بیشتری را به دست بیاورد ولی ال جی و جی بی ال هم چندان از این سامورایی عقب نمانده اند. چه بسا کوچک ترین لغزش در تولید فرصت را برای پیشی گرفتن برندهای رقیب هموارتر سازد، اما تا اینجای کار سونی پرچم رهبری را بر دوش دارد.

خرید اسپیکر سونی

حالا که کم کم داریم به انتهای مطلب می رسیم و با دنیای جذاب اسپیکرها آشنا شدیم از کجا می توانید یک سیستم صوتی اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟ قیمت اسپیکر سونی یکی از فاکتورهای مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید سیستم صوتی سونی به فروشگاه افرالند سر بزنید و مدل های مختلف را ببینید.

برای مشاهده مدل های مختلف اسپیکر به افرالند سر بزنید: afralland.com