دو برابر شدن صادرات بخاری‌های برقی شرکت ترکیه‌ای به اروپا

بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دو برابر شدن صادرات بخاری‌های برقی شرکت ترکیه‌ای به اروپا

یک شرکت ترکیه‌ای تولید کننده بخاری برقی، با افزایش سفارشات از اروپا تولیدش را دو برابر کرده است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از آناتولی؛ شرکت صنعت و تجارت تجهیزات برقی «Cemsan» ترکیه به دلیل افزایش سفارشات به ویژه از کشورهای اروپایی که دچار کمبود انرژی هستند، تولید روزانه خود را از 300 به 700 بخاری افزایش داده است.


این شرکت که در شهر ترابزون در کنار دریای سیاه فعالیت می‌کند، طی یکسال اخیر سفارشات زیادی به ویژه از کشورهای اروپایی دریافت کرده که به دلیل تحریم‌های گازی روسیه با کمبود انرژی مواجه‌اند.


عثمان آلبایراک، رئیس هیئت مدیره شرکت «Cemsan» با بیان اینکه این شرکت در سال 1980 تأسیس شده، افزود: ابتدا آبگرمکن‌های برقی تولید می‌کردیم اما از سال 2000 شروع به تولید بخاری‌های مادون قرمز برقی کردیم.


آلبایراک با بیان اینکه نمایندگی‌های جدیدی در داخل و خارج از کشور افتتاح می‌کنند، گفت: ما سعی کردیم تقاضاهای فزاینده به بخاری برقی را تامین کنیم و در این حوزه در استان ترابزون تنها هستیم.


وی با اشاره به اینکه فروششان به خارج از کشور را نیز توسعه داده‌اند، اظهار داشت: ما تقریبا برای تمام اروپا صادرات داریم و تلاش می‌کنیم تقاضای بسیاری از کشورها به ویژه آلمان، هلند، سوئیس و فرانسه را برآورده کنیم. هم اکنون به حدود 60 کشور صادرات انجام می‌دهیم و در برخی از آنها نمایندگی‌های دائمی داریم.


آلبایراک با بیان اینکه اخیرا بیشترین تقاضا به دلیل کمبود گاز طبیعی از آلمان بوده، افزود: ظاهرا بحران انرژی برای مدت طولانی در کشورهای اروپایی ادامه خواهد داشت. آلمان، سوئیس، هلند و فرانسه برای این روند آماده می‌شوند و به همین دلیل تقاضا برای محصولات ما افزایش یافته است.


وی تصریح کرد: ما طی امسال شاهد رشد تقاضای 90 درصدی هستیم. در حالی که سال پیش روزانه 300 بخاری برقی تولید می‌کردیم امسال آن را تا 700 عدد در روز رسانده‌ایم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.