بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تداوم رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی کشور

سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس، خیزش گرد و خاک در نواحی شرقی و مرکز کشور و کاهش کیفیت هوا در غرب خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.


از امروز تا جمعه (۲۶ تا ۲۸ مردادماه) در نواحی شمال غرب و شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰مردادماه) در بخش‌هایی از ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده مورد انتظار است.


پنج روز آینده در برخی نواحی نوار شرقی و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.


دو روز آینده در مناطق مرزی در جنوب غرب و غرب کشور پدیده غبار موقتی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد دور از انتظار نیست.


از امروز تا یکشنبه (۲۶ تا ۲۹ مردادماه) شرق دریای عمان مواج خواهد بود. امروز و روزهای شنبه و یکشنبه تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.


آسمان تهران فردا (۲۷ مردادماه) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ و روز جمعه (۲۸ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد ماه) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.