بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارمندان یک ضرورت محسوب می‌شود

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی اهمیت فراوانی دارد زیرا سبب می‌شود همکاران ما در سازمان امور دانشجویان از تحولات دنیا عقب نمانند و همواره به روز باشند تا بتوانند به نحو احسن به فعالیت خود در سازمان ادامه دهند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، جلسه دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با روسای ادارات این سازمان برگزار شد. 


در این جلسه داداش‌پور ضمن تشکر از روسای ادارات گفت: وظیفه ما رسیدگی به درخواست‌های دانشجویان و مرتفع‌سازی مشکلات آن‌ها با توجه به حوزه اختیاراتمان است. 


وی با بیان اینکه همکاران بیش‌ترین ارتباط را با مراجعین دارند، اظهار کرد: به منظور درک دانشجو ما همواره باید خود را جای دانشجو بگذاریم و تا حدی که ممکن است در راستای تحقق درخواست‌های آن‌ها قانون را به سمت آن‌ها خم کنیم اما آن را نشکنیم. 


داداش‌پور تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارمندان یک ضرورت محسوب می‌شود زیرا دنیا هر لحظه در حال حرکت و پیشرفت روز افزون است و این موضوع اهمیت فراوانی دارد که همکاران ما در سازمان امور دانشجویان از تحولات عقب نمانند و همواره به روز باشند تا بتوانند به نحو احسن به فعالیت خود در سازمان ادامه دهند. 


رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه یکی از اهداف ما رفتن به سوی هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان است، تصریح کرد: استفاده حداقلی از کاغذ در دستور کار سازمان قرار گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک به هدف خود که هوشمندسازی کامل سازمان است، دست یابیم. 


معاون وزیر علوم اظهار کرد: میزان رضایت از عملکرد سازمان امور دانشجویان خیلی مهم است و ما امیدواریم با کمک شما همکاران آن را به حداکثر خود برسانیم.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.