بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

وقوع حادثه امنیتی در برابر ساختمان کنگره آمریکا/ حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه طرطوس و دمشق/ گسترش روابط روسیه و کره‌ شمالی در دستور کار مسکو

وقوع حادثه امنیتی در برابر ساختمان کنگره آمریکا، حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه طرطوس و دمشق و گسترش روابط روسیه و کره‌ شمالی در دستور کار مسکو از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سناتور تندروی جمهوری‌خواه ایالت «آرکانزاس» در ادامه مواضع ضدایرانی خود، بدون هیچ‌‌گونه سند و مدرکی با تلاش برای مرتبط مسأله ترور نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی به ایران، خواستار توقف مذاکرات برجامی شد.


– جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه نقاطی در حومه دمشق و نزدیکی بندر طوطوس را هدف حمله موشکی قرار دادند.


–  پلیس واشنگتن اعلام کرد که مردی پس از کوبیدن خودروی خود به موانع نزدیک محوطه ساختمان کنگره آمریکا، اقدام به تیراندازی به سمت خود کرد.


– رئیس‌جمهوری روسیه طی نامه‌ای به رهبر کره‌شمالی اعلام کرد که دو کشور روابط خود را گسترش خواهند داد.


– وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پنج شهروند این کشور از جمله صهیونیست‌های مجروح شده در عملیات تیراندازی در قدس اشغالی هستند.


– سفارت چین در واشنگتن با انتقاد از سفر هیأت قانون‌گذاران آمریکایی به تایوان، اعلام کرد که کنگره آمریکا در چارچوب سیاست چین واحد عمل کند.


– جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تجاوز یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به منطقه طرطوس و حومه دمشق در خاک سوریه را محکوم کرد.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.