بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب یک مدرسه در رام‌الله/ اعلام پیروزی کره‌شمالی در مقابله با ویروس کرونا/ تاکید سخنگوی طالبان بر تحقیقات در مورد قتل سرکرده سازمان «القاعده»

تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب یک مدرسه در رام‌الله، اعلام پیروزی کره‌شمالی در مقابله با ویروس کرونا و تاکید سخنگوی طالبان بر تحقیقات در مورد قتل سرکرده سازمان «القاعده» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه‌ای یک ایرانی عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید متهم کرد.


– سخنگوی وزارت خارجه چین تأکید کرد که آمریکا به عنوان طرف ناقض برجام، موظف است هر چه سریع‌تر تصمیم سیاسی اتخاذ کرده و به نگرانی‌های منطقی ایران پاسخ دهد.


– سفیر ایران در بلژیک در دیدار با وزیر امور خارجه گزارشی از تحولات روابط کشورمان با اتحادیه اروپا و ظرفیت‌ها و چالش های موجود در روابط ایران و اروپا ارائه کرد.


– مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در واکنش به بیانیه مضحک ضدایرانی وزارت دادگستری این کشور، گفت که دولت فعلی ایالات متحده در برابر ایران از خود ضعف نشان می‌دهد.


– رهبر کره‌شمالی در مقابله کشورش علیه همه‌گیری کرونا اعلام پیروزی کرد.


– مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای با اشاره به داستان‌سرایی مضحک وزارت دادگستری آمریکا علیه ایران، اعلام کرد که «هرگونه اقدام علیه مقام‌های کنونی و پیشین آمریکا برای این تهران پیامدهای شدیدی به همراه خواهد داشت».


– دادگاه رژیم صهیونیستی حکم تخریب مدرسه «عین سامه» در شرق رام الله را صادر کرد.


– سخنگوی طالبان تا‌ٔیید کرد که تحقیقات در مورد قتل رهبر سازمان «القاعده» همچنان در جریان است.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.