بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

ما میخواهیم نکاتی در مورد خرید و پخش عمده آینه خودرو در این مقاله برای شما قرار دهیم بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. آینه های خودرو با وجود اینکه اجزای کوچکی در بدنه خودرو هستند، اما نقش بزرگی در آن دارند.

شما نمی توانید بدون اینکه به محیط توجه کنید، رانندگی کنید چرا که ممکن است دچار حوادثی همچون تصادف شود. علاوه بر این امکان دارد جریمه نیز شوید.  آینه های خودرو کمک می کنند تا شما نسبت به محیط اطراف آگاهی داشته باشید و بر طبق آن مسیر خود را تغییر دهید.

این قسمت از خودرو به شما کمک می کند تا بتوانید سبقت بگیرید، ترمز بگیرید، دنده عقب بروید و … از همین رو سالم بودن آیینه ها از اهمیت زیادی برخودار است. در این مقاله ما تصمیم گرفتیم تا درمورد پخش عهده آینه با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

<div id=”18780167246″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/YNEad?data[rnddiv]=18780167246&amp;data[responsive]=yes”></script></div>

لوازم یدکی یدک فیت دارای انواع آینه و عرضه آن به صورت تک و عمده به سراسر کشور می باشد. برای تماس با یدک فیت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

02133947195

آینه خودرو و کاربرد آن

آینه خودرو همانطور که کمی پیش به آن اشاره کردیم، یک قسمت از خودرو است که نقش مهمی در پیدا کردن مسیر و تغییر آن دارد. شما با آیینه می توانید ترمز کنید، اصراف خودر را نگاه کنید، سبقت بگیرد، دنده عقب بروید و چندین کار دیگر انجام دهید. با آیینه خودرو شما می توانید نکاتی که کور بوده و قادر به دیدن نیستند را به راحتی ببینید.

آینه سمت راننده یا سمت چپ

از آنجایی که راننده در آگاهی از اطراف نقش مهمی دارد، آینه سمت چپ اتومبیل شما کمک زیادی به سقبت گرفتن، می کند. این آینه باید به گونه ای تقسیم بشود که هیچ کدام از قطعات خودرو نمایان نباشند. همچنین تنظیم آن ها باید به گونه ای باشد که با آینه وسط هم پوشانی نباشد.جهت خرید آینه به صورت تک و یا عمده با یدک فیت تماس بگیرید.

02133947195

آیینه سمت راست خودرو

آینه سمت راست که به آن نام شاگرد نیز می گویند، درواقع میدان دید شما را کامل تر می کند. این آینه باید به گونه ای تنظیم شود ک قسمت انتهایی خودرو در آن دیده شود.

 

نحوه تنظیم آینه خودرو

 قبل از تنظیم آینه خودرو خود، باید ابتدا صندلی را تنظیم کنید. صندلی خود را به گونه ای تنظیم کنید که پاهایتان به پدال برسد، در مرحله بعد باید اقدام  به بستن کمربند ایمنی خود کنید چرا که نحوه نشستن شما هنگام بستن کمربند و نسبتن آن تفاوت زیادی دارد. آینه داخلی خودرو خود را چرخانده و تا حد امکان تمام شیشه عقب خودرو را ببندید. در صورتی که آینه خودروی شما به درستی تنظیم شود، هم می توانید ترافیک پشت سرتان را و هم می توانید خطوط سفید خیابان را ببینید. برای آگاه بودن از وضعیت خود هر 5 الی 8 ثانیه آینه خود را نگاه کنید. حواستان باشد که بعد از دور زدن، سبقت گرفتن، پارک کردن و … به آینه خود نگاه کنید تا پیچیدن و تغییر مسیر خودرو باعث تصادف نشود.نکته : آینه سمت چپ خودروی خود را به صورتی تنظیم کنید که کوچیکترین قسمتی از بدنه خودرو در آن نمایان نباشد. علاوه بر این آینه سمت راست باید به گونه ای باشد که انتهای خودرو در آن قابل مشاهده باشد.

همانطور که گفتیم آینه خودرو از اهمیت خاصی برخودار است چرا که می توانید به راحتی مسیر خود را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید برای خرید هر گونه آینه خودرو مانند آینه برقی، دستی، تاشو، راهنما دار و … به ما مراجعه کنید.

پخش آینه خودرو به صورت عمده به تمام نقاط کشور

پخش آینه خودرو به صورت تک و عمده از طریق هواپیما، اتوبوس های بین شهر، پست پیشتاز و … انجام می شود. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های پخش عمده آینه خودرو و انواع آینه های برقی، دستی، راهنما دار و … با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

آینه اتومبیل انواع مختلفی دارد که شامل آینه عقب و آینه جانبی هستند.آینه های جانبی شامل آینه برقی سمت راست و آینه برقی سمت چپ و یا آینه دستی سمت راست و آینه دستی سمت چپ می باشد. نکته ای که هنگام خرید آینه باید به آن توجه کنیم نوع آینه و چپ و راست آینه است.

Untitled-2

آینه های جانبی خودرو

یکی از انواع آینه های خودرو ها آینه جانبی است که جزو اجزای خارجی خودرو هستند که در قسمت هر دو طرف شیشه جلو نصب ده اند. آینه جانبی به عنوان آینه های بال دار نیز شناخته می شود. این نوع آینه ها در مدل ها و طراحی های مختلف تولید می شوند.  این آینه ها از لحاظ عملکرد به دو نوع مکانیکی و الکتریکی تبدیل می شوند.

الف) نوع مکانیکی

این نوع در دو حالت طراحی می شوند که آینه شیشه نسبت به قاب ثابت می باشد و همچنین نسبت به بدنه خودرو تغییر حالت می دهند و شیشه در قاب آن ثابت است. آینه های مکانیکی به صورت دستی توسط راننده تغییر حالت می دهند. در حالت دوم قاب ثابت است و شیشه داخل آن با یک اهرم داخل خودرو قرار می گیرد و تغییر وضعیت می دهد.

ب) نوع الکتریکی

نوع دوم این آینه ها الکتریکی است که امروزه در بسیاری از خودرو های مدرن وجود دارد. در این نوع آینه ها توسط یک سوئیچ  که روی آن قرار دارد، آینه های جانبی خودرو توسط راننده تنظیم می شود.

اجزای تشکیل دهنده آینه جانبی

قاب آینه:

امروز انواع مختلف از قاب های آینه وجود دارند. این قاب ها از جنس کائوچو و پلاستیک فشرده ساخته شده اند و در رنگ  و طرح های مختلف تولید می شوند.

آینه:

این قطعه همانطور که از نامش مشخص است، شیشه ای  می باشد که در داخل قاب نصب می شود. لازم به ذکر است که هنگام خریدن آینه، شما باید از کیفیت و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

موتور الکتریکی :

آینه های جانبی دارای دو عدد الکترو موتور وجود دارد و دوران محور هر کدام از آن ها با یک چرخ دنده صورت می گیرد، همچنین داخل قاب آینه تبدیل به حرکتی خطی شده و صفحه ای که رو آن قرار دارد نیز منتقل می شود.آینه خودرو های لوکس با آینه های معمولی چه تفاوتی دارند ؟یکی از تفاوت هایی که آینه خودرو های لوکس با آینه های معمولی دارند، تفاوت در ساختر فیزیکی آن ها است. به این معنا که هر دوی آن ها قاب دارند اما جنس قاب آن ها با توجه به مدرن و یا معمولی بودن خودرو متفاوت است. دومین تفاوت، قابلیت های آن ها است.

به عنوان مثال در آینه های لوکس قابلت هایی همچون راهنما، گرم کن، تنظیم اتوماتیک، باز و بسته شدن اتوماتیک و … می باشد. در حالی که آینه های معمولی چنین قابلیت هایی ندارند.مورد بعدی که می توانیم به عنوان تفاوت آینه های لوکس و معمولی در نظر بگیریم، زیبایی آن ها است. در خودرو های لوکس طراحی های حرفه ای انجام می شود و بزرگترین طراحان زمان زیادی جهت طراحی آینه بغل خودرو های لوکس می گذارند. چرا که آینه در زیبایی و مدل خودرو تاثیر زیادی دارد.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.