بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

خدمات کامپیوتر در محل

آیا از هزینه خرید کارت گرافیک یا مادربرد، خبر دارید؟ تا به حال به مشکلاتی که در اغلب سایت‌های تعمیرات کامپیوتر، مطرح می‌شوند، دقت کرده‌اید؟ ماتریکس کامپیوتر ، ناجی شما قبل از خراب شدن قطعات دستگاه است. توجه کنید که مشکلات کوچک، باعث اختلالات بزرگ می‌شوند. شما با سرویس دوره‌ای کامپیوتر خود، می‌توانید به سرعت هر گونه اختلال را شناسایی و حتی از آن جلوگیری کنید. در نتیجه در آینده از هزینه‌های بالای خرید قطعات برای سیستم خود، در امان خواهید بود. پس قبل از اینکه دیر شود، درخواست سرویس کامپیوتر در محل خود را ثبت کنید.


خدمات کامپیوتر در محل ، شامل تعمیرات تخصصی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر، در تمامی برندها مانند دل، ایسوس، لنوو، اچ پی و غیره در سامانه خدمات آنلاین ماتریکس کامپیوتر است. اگر سیستم کامپیوتری شما دچار اختلال شده و روشن نمی‌شود، سیستم مرتب هنگ می‌کند و صدای بوق از آن می‌شنوید. وقت تعمیر سیستم شما فرا رسیده است.


چه کسی قادر است مشکل نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ مرا برطرف کند؟


افراد زیادی ادعای این را دارند که از پس تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ برمی‌آیند و قادرند تمامی مشکلات مربوط به نصب و عیب‌یابی ویندوز و نرم افزارهای کامپیوتری را برطرف کنند. اما آیا تضمینی وجود دارد که بعد از رفع مشکل دستگاه، دیگر با مشکل قدیمی مواجه نخواهید شد؟


اینجاست که تفاوت یک متخصص ماهر با افراد معمولی که مدعی این کار هستند مشخص می‌شود و به وجود یک فرد متخصص نیاز پیدا خواهید کرد.


ماتریکس کامپیوتر با داشتن سابقه کافی در زمینه تعمیرات تجهیزات الکترونیک، دیجیتال و کامپیوتر و در اختیار داشتن کارشناسان ماهر در همین زمینه، این اطمینان را به شما می‌دهد تا برای خدماتی از قبیل نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کامپیوتری بتوانید درخواست ثبت کنید.


124


تعمیر کامپیوتر در محل


کامپیوترها به‌دلیل کاربری خاصی که دارند، برای انجام کارهای تخصصی و حرفه‌ای و حتی کارهای سنگین گرافیکی و محاسباتی طراحی شده‌اند. از این رو اغلب قطعات کامپیوتری سنگین و پرقدرتی روی آنها نصب و هر گونه اختلال در هر قطعه، باعث بروز مشکل، در تمامی سیستم می‌شود. حال تصور کنید که در حین انجام کارهای مهمتان، یکباره دستگاه دچار مشکل شده و دیگر قادر به استفاده از آن نباشید. یا در حین انجام یک پروژه عملیاتی، بی‌دلیل دستگاه و یا به عبارت بهتر قطعات کامپیوتر دچار مشکل شوند و ادامه کار غیرممکن باشد.


در این زمان هوشمندانه‌ترین اقدام این است یا از تعمیرگاه کامپیوتر ماتریکس کامپیوتر به صورت حضوری استفاده کنید یا با کارشناسان ما برای اعزام تکنسین تماس بگیرید . پس از ثبت سفارش، یک کارشناس مورد اعتماد و حرفه‌ای برای تعمیر کامپیوتر در منزل و یا محل کار شما، اعزام می‌شود و کلیه تعمیرات، در کنار نظارت شما، انجام می‌گیرد.


 


البته در برخی از موارد که مشکل شما می‌تواند، نرم افزاری باشد. در این صورت، تعمیر کامپیوتر آنلاین و یا به عبارت بهتر، تعمیر کامپیوتر از راه دور، انجام می‌گیرد. توجه کنید که عیب یابی آنلاین کامپیوتر اغلب به خوبی نظارت و بررسی سیستم توسط یک کارشناس در محل، کاربردی نیست. پس پیشنهاد می‌کنیم، اولویت خود را روی درخواست تعمیر و خدمات کامپیوتر در محل قرار دهید تا برای همیشه از شر مشکلات سیستم خود راحت شوید.


مشکلات متداول کامپیوتری که به آچارباز اعلام می‌شوند


نصب ویندوز در محل ماتریکس کامپیوتر یکی دیگر از خدمات حرفه‌ای ارائه شده توسط این مرکز است. در این خدمت، متخصصان ما  تمامی اقدامات لازم برای تعمیر و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، که برای کامپیوتر شما نیاز باشد را انجام می‌دهند. هرگونه مشکلی از قبیل:


 


کند شدن کامپیوتر


شناسایی نشدن پاور


سوختن پاور کامپیوتر


خرابی گرافیک کامپیوتر


ویروسی شدن کامپیوتر


شناسایی نشدن درایورها


خرابی کارت صدا کامپیوتر


سوختن مادربرد کامپیوتر


بالا نیامدن ویندوز کامپیوتر


شناسایی نشدن هارد کامپیوتر


بوق‌های ممتد مادربرد کامپیوتر


ری استارت شدن پیاپی کامپیوتر


وجود پارازیت در زمینه تصویر مانیتور


روشن شدن کامپیوتر با صدای ناهنجار


خاموش شدن کامپیوتر بلافاصله بعد از روشن شدن


و …


خدمات پشتیبانی کامپیوتری اساساً به فرآیند ارائه پشتیبانی و نگهداری انواع مسائل مربوط به IT مانند راه اندازی شبکه ، مدیریت پایگاه داده ، رایانش ابری و غیره اشاره دارند. هدف اصلی این سرویس ها اطمینان از عملکرد یکپارچه تمام عملکردهای مربوط به IT است. در خدمات کامپیوتری تیم پشتیبانی کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، سیستم ها را بررسی و کنترل می کند و در صورت بروز مشکل به سرعت آن ها را رفع می کند. سرویس و نگهداری سیستم ها باعث می شود قبل از بروز مشکلات، راه حل هایی برای آن ها پیش بینی شود.


وظایف خدمات کامپیوتری


هنگام استفاده از رایانه، هیچ کس دوست ندارد با مشکلات آن دست و پنجه نرم کند. هدف یک رایانه کارکرد موثر و انجام کار بسیار سریعتر است. با این وجود، از آنجایی که قرار نیست رایانه ها برای همیشه دوام بیاورند، مشکلات فنی به وجود می آیند که می تواند باعث ناامیدی زیادی شود. این مشکلات می تواند به صورت سخت افزاری و یا نرم افزاری رخ بدهند.


ذکر این نکته ضروری است که اگرچه بسیاری از کاربران رایانه می دانند چگونه از رایانه خود به طور مؤثر استفاده کنند، اما ممکن است هیچ دانشی در مورد چگونگی رفع یا شناسایی نقص های فنی دستگاه خود نداشته باشند. این حالت در شرکت ها و سازمان ها بیشتر به چشم می خورد. زیرا کاربران ممکن است به همه جوانب سیستم های کامپیوتری آشنایی نداشته باشند.


مشکلات عمده سخت افزاری مانند مشکلات صفحه کلید، مشکلات ماوس، مشکلات سیم برق و مشکلات مادربرد ممکن است بدون داشتن تخصص در این مورد چالش برانگیز باشد. مشکلات نرم افزاری نیز ممکن است معضلات عمده ای را ایجاد کند که از مهمترین آن ها می توان به از دست دادن اطلاعات و داده ها اشاره کرد. وظایف خدمات کامپیوتری به صورت تخصصی رفع مشکلات کامپیوتر در زمان های بحرانی به صورت حضوری و یا آنلاین است.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.