بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

پایداری روشنایی بیش از 5000 هیئت و مساجد پایتخت در ایام محرم

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالحسین(ع)، تامین برق و روشنایی بیش از 5000 هیئت، تکایا و مساجد پایتخت را در شبهای محرم مهیا کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از وزارت نیرو، “کامبیز ناظریان” مدیرعامل برق پایتخت، با تاکید بر ضرورت تامین روشنایی برای عزاداران حسینی در هیئت‌ها، مساجد و  تکایا، یکی از اهداف مهم اصلی این شرکت در این ایام را پایداری شبکه و همچنین برقراری روشنایی پایدار، ایمن و بدون خطر برای این مراکز مذهبی در پایتخت برشمرد.


وی با اشاره به اینکه به تعداد زیادی از هیئت‌ها، تکایای مذهبی و مساجد، انشعاب موقت برق واگذار شده و در حدود 400 اکیپ و خودروهای عملیاتی بهره برداری فعال در حال خدمت رسانی در سطح پایتخت هستند، از رصد مستمر بیش از 3000 مورد بازدید کارشناسان مناطق 22 گانه در سطح شهر تهران در خصوص رعایت نکات ایمنی در برپایی مراسم این مساجد، تکایا و هیئت‌ها خبر داد.


مدیرعامل برق پایتخت همچنین از عزاداران حسینی درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و همچنین استفاده از تجهیزات برقی کم مصرف و لامپ‌های LED یا کم مصرف در روزهای آتی و خاموشی تمام تجهیزات در پایان مراسم‌ سوگواری، این شرکت را در خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به تمامی عزاداران حسینی در این ایام گرانقدر یاری رسانند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.