بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

خرید و فروش کارخانه فعال و سوله در جاده مخصوص و شهرک صنعتی

انجام معاملات صنعتی اعم از خرید و فروش کارخانه فعال، کارخانه با ماشین آلات، سوله، سالن، دامداری، جایگاه سوخت، زمینهای صنعتی و کشاورزی، و … کار بسیار پیچیده و فرسایشی می باشد. زیرا اشخاص سود جو در کمین افراد نا آشنا به قوانین خرید و فروش ملک های صنعتی هستند. تا با کوچکترین غفلت سرمایه چند ساله اشخاص را از بین ببرند، و این افراد ناخواسته درگیر دادگاه و کش و قوسهای قانونی شوند.


به همین منظور املاک صنعتی ایران کارخانه، با داشتن کارشناسان فروش با تجربه و وکلای زبده با بیش از 20 سال سابقه در امر خرید و فروش کارخانجات فعال، کارخانجات با ماشین آلات، سالن، سوله، دامداری، جایگاه سوخت و زمینهای صنعتی و کشاورزی در کلیه  مناطق صنعتی تهران اعم از جاده مخصوص، جاده قدیم کرج و کلیه شهرک های صنعتی درکنار عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در حوزه صنعت را دارند، تا با ارائه و راهنمایی مسائل فنی و حقوقی می باشد.


املاک صنعتی ایران کارخانه


حوزه تخصصی ایران کارخانه خرید و فروش کارخانه فعال، کارخانه با ماشین آلات، سوله، سالن، دامداری، جایگاه سوخت، زمینهای صنعتی و کشاورزی و در یک کلمه معاملات املاک صنعتی در سراسر کشور عزیزمان می باشد.


این مرکز با پوشش تمامی شهرک های صنعتی که محل استقرار صنایع کوچک و متوسط و مناطق صنعتی و تمامی اصناف تولیدی اعم از غذایی دارویی شیمیایی سلولوزی فلزی ریخته گری و سرد خانه و دامداری و…. آماده خدمات رسانی به شما می باشد


در این مجموعه با تجربه و فایلینگ قوی با توجه به سلایق متفاوت و متناشب با بودجه افراد بهترین مشاوره را در اختیار هموطنان قرار میدهد. تا با تنظیم مبایعه نامه و یا اجاره نامه معتبر و صدور کد رهگیری مطابق با مقرات اتحادیه مشاورین املاک اقدام می نماید.


بدین منظور برای سهولت و دستیابی به آگهی های خرید و فروش و اجاره و هرگونه املاک صنعتی به وب سایت irankarkhaneh.com مراجعه و با ثبت درخواست خود مشاوران ما آماده خدمات رسانی به شما می باشند.


124


در ادامه قصد داریم شما را با چند اصطلاح در معاملات آشنا کنیم .


مبایعه نامه:


اصطلاح مبایعه نامه اصطلاحاتی است که تقریبا تمامی افراد حداقل یک بار آن را شنیده و بسیاری از افراد نیز اقدام به انعقاد آن کرده اند. اما در کنار اصطلاح مبایعه نامه، اصطلاحاتی همچون بیع نامه، قول نامه و سند نیز وجود داشته که تفاوت آن ها با مبایعه نامه ممکن است برای بسیاری از اشخاص هنوز مبهم باشد.


مبایعه نامه که بیع نامه نیز نامیده می شود، نوشته ای است که در مورد یک بیع یا قراداد خرید و فروش تنظیم می شود.  در این قرارداد، یک طرف اقدام به فروش مال خود نموده و طرف دیگر برای خرید آن مال و پرداخت قیمت آن با وی توافق می کند. در مبایعه نامه، دو طرف تعهداتی مختلفی را در مقابل یکدیگر بر عهده می گیرند


فرق قولنامه و مبایعه نامه


یکی از اصلی ترین تفاوت های قولنامه و مبایعه نامه این است که قولنامه وعده قرارداد است، و مانند یک پیش قرارداد عمل می کند. اما مبایعه نامه یک تعهد واقعی است و قراردادی اصلی محسوب می شود .


قولنامه دارای مفهوم قول و تعهد است اما مبایعه نامه یعنی قرارداد بیع یا همان قرارداد خرید و فروش منعقد شده است .


از دیگر تفاوت های قولنامه و مبایعه نامه این است که چون مبایعه نامه یک تعهد اصلی است . پس به محض انعقاد آن انتقال مالکیت نیز صورت می گیرد، اما در قولنامه انتقال مالکیتی صورت نمی گیرد و دو طرف تنها متعهد می شوند، اقدامات لازم برای انعقاد معامله ای در آینده را انجام دهند .


ثمن:


ثمن به معنای ارزش و بهای چیزی است. در اصطلاح حقوقی معاملات مسکن نیز به معنای قیمت ملکی است که خریدار به فروشنده باید بپردازد.


خیار فسخ:


خیار یا خیار فسخ اصطلاحی در فقه و حقوق به معنای حق برهم‌زدن یک‌جانبه قرارداد است


مبیع:


مبیع همان مالی است که در عقد بیع یا همان خرید و فروش، مورد داد و ستد واقع می گردد


اقاله:


اقاله در اصطلاح فقه نیز به معنای درخواست و موافقت با فسخ معامله است؛


خیار غبن فاحش:


خیار غبن زمانی ایجاد می گردد که یکی از طرفین قرارداد به واسطه عدم تعادل در مورد معامله و بهای آن  متضرر گردد. که در این صورت به واسطه ضرری که متحمل شده است می تواند قرارداد را فسخ کرد


بایع:


در قراردادهای املاک به فروشنده، بایع گفته می شود


اهمیت مراجعه و مشاوره با مشاورین املاک صنعتی ایران کارخانه :


  • معرفی و ملاقات متقاضیان
  • تنظیم قراردادی بهتر و کارآمدتر جهت جلوگیری از ضرر و زیان هریک از طرفین
  • انجام کلیه مراحل معاملات املاک شامل ارزیابی و ارزش گذاری دارایی
  • بررسی و تخصصی بودن اسناد و مدارک حقوقی و سوالات حقوقی
  • هماهنگی لازم در برگزاری جلسات و مذاکرات و در نهایت تدوین قرارداد رسمی و صدور کد رهگیری


همراهان گرامی برای مشاوره رایگان با همراه 09122006246 تماس حاصل فرمایید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.