بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

کشف بیش از ۵۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۵۶۸ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل طی چند عملیات در سواحل شهرستان بندرعباس و سیریک خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین دهکی» در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در آب‌های شهرستان بندرعباس و سیریک، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.


وی بیان داشت: مرزبانان پس از بررسی مناطق طی چند عملیات، ۸ فروند شناور حاوی ۵۶۸ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در حوزه استحفاظی خود کشف کردند.


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را بنا بر اظهار نظر کارشناسان بیش از ۱۷۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۸ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


سردار دهکی با تاکید بر برخورد جدی با قاچاقچیان گفت: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.