بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

تعلیق همکاری‌های پکن با واشنگتن در مسائل اساسی/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک توسط مقاومت به اراضی اشغالی/ مثبت شدن آزمایش کرونای بایدن برای هفتمین روز متوالی

تعلیق همکاری‌های پکن با واشنگتن در مسائل اساسی، شلیک بیش از ۱۰۰ موشک توسط مقاومت به اراضی اشغالی و مثبت شدن آزمایش کرونای بایدن برای هفتمین روز متوالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،  کاخ سفید اعلام کرد که آزمایش کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا برای هفتمین روز متوالی مثبت شده است.


–  وزارت خارجه چین در واکنش به سفر اخیر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، وی را تحریم کرد.


– مقاومت فلسطین از ساعاتی پیش، حملات راکتی و موشکی گسترده‌ای را در واکنش به حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه به اراضی اشغالی آغاز کرده است.


– سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به مذاکراتی که برای احیای برجام در وین در حال برگزاری است، گفت که زمان برداشتن آخرین گام فرا رسیده است.


–  گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی روز گذشته -جمعه- به عزاداران حسینی در کابل را بر عهده گرفت.


– حزب‌الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شد را به‌شدت محکوم کرد.


– مقام‌های پکن در واکنش به سفر اخیر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، از تعلیق همکاری‌های خود با واشنگتن در مسائل اساسی خبر دادند.


– هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به تصمیم پکن برای تعلیق همکاری‌ها با واشنگتن، آن را «اقدامی غیرمسئولانه» خواند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.