بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

اقامتگاه خود را آنلاین رزرو کرده و با خیال راحت سفر کنید!


سفر کردن، از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین تفریحات ما ایرانیان است. عوامل مختلفی بر لذت و آرامش سفر تاثیر‌گذارند. بدون‌شک مهم‌ترین عامل نیز داشتن اقامتگاهی مناسب در سفر است. پیدا کردن و اجاره اقامتگاه همواره با مشکلات بسیاری همراه است. نا‌مشخص بودن وضعیت، کیفیت و امکانات اقامتگاه، کمبود اقامتگاه خالی در ایام شلوغ سال، قیمت‌های بالا و بی‌حساب و کتاب، از جمله مشکلاتی است که ممکن است بار‌ها با آن‌ها رو‌به‌رو شده باشید. خبر خوب این است که امروزه با‌وجود اینترنت و آنلاین شدن فرآیند رزرو و اجاره اقامتگاه، بسیاری از مشکلات اینچنینی بر‌طرف شده است. رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین، علاوه‌بر حل مشکلات پیشین، مزایای بسیاری نیز به‌همراه دارد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم راجع‌به نحوه انجام فرآیند رزرو آنلاین اقامتگاه سخن گفته و مزیت‌های بی‌شمار آن را بر‌شماریم.


 


به‌سادگی اقامتگاه رویایی خود را پیدا کرده و رزرو کنید!


فرآیند رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین در سایت‌های معتبری همچون میهمان شو بسیار جذاب و راحت است؛ به‌خصوص که به‌تازگی در این سایت، برای اولین بار در ایران، امکان بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها به‌صورت آنلاین و مستقیم یا همان تور مجازی، نیز فراهم شده است. بگذارید با یک مثال در‌خصوص این فرآیند توضیح دهیم:




 فرض کنید که شما قصد اجاره ویلا در محمودآباد را دارید. برای این کار تنها کافی است که پس از ورود به سایت میهمان شو، مقصد و تاریخ ورود و خروج خود را وارد کنید. پس از کلیک روی دکمه جست‌و‌جو بیش از صد‌ها اقامتگاه متنوع با ویژگی‌های مختلف در محمود آباد برای شما نمایش داده می‌شود.




 حال می‌توانید برای محدود‌تر کردن گزینه‌ها بر‌اساس معیار‌های خود از امکان جست‌و‌جوی پیشرفته نیز استفاده کنید. سرویس جست‌و‌جوی پیشرفته شامل فیلتر‌های مختلف، از جمله محدوده قیمت، تعداد اتاق‌ها، محدود قرار‌گیری اقامتگاه، نوع اقامتگاه، استخر‌دار یا بدون استخر بودن آن و… می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را بر‌اساس نیاز و سلیقه خود تنظیم کنید. با تنظیم این فیلتر‌ها، نتایج ارائه شده تنها به گزینه‌هایی که ویژگی‌های مد‌نظر شما را دارند، محدود می‌شوند.




 اکنون زمان بررسی است. در سایت میهمان شو، برای هر اقامتگاه اطلاعاتی کامل از جمله متراژ، تعداد اتاق‌ها، آدرس دقیق اقامتگاه، نوع محل اقامت (ویلایی یا آپارتمانی یا…)، امکانات (استخر، تلویزیون، کولر گازی و…)، هزینه اجاره بر‌اساس روز و تعداد نفرات، قوانین میزبان و… ارائه شده است. همچنین شما می‌توانید تصاویر بخش‌های مختلف اقامتگاه را تماشا کرده و از سرویس تور مجازی نیز برای بازدید ویدیویی از اقامتگاه نیز استفاده کنید.




 اکنون پس از بررسی گزینه‌های مختلف، باید بهترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب کرده و با پرداخت از طریق درگاه امن سایت، اقامتگاه مد‌نظرتان را برای تاریخی مشخص، رزرو کرده و با خیال راحت به سفر بروید.


42


رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین چه مزایایی دارد؟


رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد و به همین دلیل است که در این مدت کوتاه افراد بسیاری به این روش روی آورده‌اند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سایت‌های معتبر برای رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه اشاره کرده و در‌خصوص آن‌ها توضیح داده‌ایم.


●       سرعت و راحتی بیشتر


رزرو و اجاره ویلا به‌صورت آنلاین بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. بررسی اقامتگاه‌ها، مقایسه آن‌ها و انتخاب بهترین گزینه، به‌سادگی چند کلیک و تماشای چندین عکس، فیلم و خواندن اطلاعات است. این در‌حالی است که تا پیش از این برای پیدا کردن ویلای مناسب در شهر‌های شمالی، باید به‌صورت حضوری به بازدید اقامتگاه‌ها می‌رفتید و وقت و انرژی زیادی را برای بررسی و انتخاب آن‌ها صرف می‌کردید. به‌عنوان مثال در روش آنلاین اگر قصد اجاره ویلا در بندرانزلی را داشته باشید، تنها کافی است وارد سایتی معتبر همچون میهمان شو شده و با جست‌و‌جوی نام بندرانزلی و تنظیم کردن فیلتر‌ها، بررسی گزینه‌ها را آغاز کنید. همچنین شما می‌توانید هزینه اجاره را به‌صورت مستقیم از طریق سایت پرداخت کرده و اقامتگاه مد‌نظر خود را رزرو کنید.


●       هزینه کمتر


جذاب‌ترین مزیت رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین، کاهش هزینه اقامت در سفر است. یکی از دلایل آن نیز حذف واسطه‌ها است. در‌واقع در این حالت خبری از واسطه‌ها و دلالان نیست و در‌نتیجه دیگر لازم نیست هزینه‌ای اضافه به‌عنوان حق واسطه‌گری پرداخت کنید. همچنین در سایت‌های بزرگ و معتبر، جوی رقابتی میان صاحبان اقامتگاه‌ها حاکم است. این امر باعث می‌شود تا مالکان هزینه اجاره اقامتگاه خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا در رقابت و جذب میهمان برنده باشند.


●       تنوع و قدرت انتخاب بیشتر


مزیت مهم دیگری که این روش نسبت به روش قدیمی دارد، این است که شما در سایت‌های بزرگی همچون میهمان شو، برای انتخاب اقامتگاه، با تنوع زیادی رو‌به‌رو هستید. در‌واقع وجود تعداد زیادی اقامتگاه با ویژگی‌ها و امکانات مختلف، قدرت انتخاب شما را بالا می‌برد. در این حالت امکان اینکه بتوانید گزینه‌ای بسیار نزدیک به چیزی که در‌نظر دارید را با قیمتی مناسب پیدا کنید، بسیار بیشتر است.


43


از طریق کدام سایت برای رزرو و اجاره ویلا به‌صورت آنلاین اقدام کنیم؟


میهمان شو با ارائه بیش از ۳۷۰۰ اقامتگاه فعال در سراسر شهر‌های گردشگری ایران، جزء بزرگ‌ترین سایت‌های فعال در این حوزه به‌شمار می‌آیند. به‌عنوان مثال اگر قصد اجاره ویلا در ماسال را داشته باشید، در این سایت بیش از ۱۰۰ اقامتگاه متنوع برای شما نمایش داده می‌شود. گذشته از این‌ها میهمان شو با دارا بودن تمامی مجوز‌های لازم از سوی مراکز قانونی کشور، جزء معتبر‌ترین سایت‌های گردشگری بوده و اعتبار و برتری خود را نیز با عملکرد بی‌نظیرش به‌خوبی اثبات کرده است. به همین سبب ما نیز میهمان شو را به‌عنوان بهترین سایت به‌منظور رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین، پیشنهاد می‌کنیم. 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.