بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

برخی از حساب‌های بانکی مشکوک به ایجاد اخلال در بازار ارز مسدود شد

از چند روز گذشته با دستور پلیس فتا حساب بانکی مشکوک به خرید و فروش رمزارز و پولشویی مسدود شده و با شناسایی برخی از اخلالگران بازار ارز تمام حساب‌های بانکی آنها مسدود شده است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، از صبح امروز دسترسی برخی از افراد به حساب‌های بانکی مسدود شده‌ است. چند  مشتری بانک ملی در تماس با خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از این محدودیت دسترسی به حساب خود خبر دادند. 


از چند روز گذشته دسترسی برخی از مشتریان بانکی به حساب خود با دریافت پیامکی با این مضمون «مشتری محترم بانک ملی ایران به اطلاع می‌رساند کارت بانکی شما به دلیل استفاده در درگاه‌ها و پایانه‌های ناامن و احتمال سواستفاده از آن به دستور پلیس محترم فتا غیر فعال شد. شما مشتری گرامی می‌توانید با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران کارت جدید خود را دریافت نمایید.» قطع شده است. 


یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره دلیل مسدود شدن برخی از حساب‌های بانکی گفت: انسداد حساب های بانکی برخی از افراد تنها شامل مشتریان بانک ملی نمی‌شود و از چند روز گذشته پلیس فتا نسبت به مسدود کردن برخی از حساب‌های بانکی کرده است. 


وی ادامه داد: از چند روز گذشته با دستور پلیس فتا حساب بانکی مشکوک به خرید و فروش رمزارز و پولشویی مسدود شده است و با شناسایی برخی از اخلالگران بازار ارز تمام حساب‌های بانکی آنها مسدود شده است. 


به گفته این منبع آگاه موضوع عدم دسترسی برخی از افراد به حساب های بانکی خود ، مسائل مرتبط با هک نیست و هیچ اختلالی در سیستم های بانکی به وجود نیامده است.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.